کد خبر : 38816

کاپیتان پرسپولیس در جایی که به آن عادت نداریم! (عکس)

کاپیتان پرسپولیس در جایی که به آن عادت نداریم! (عکس)

سید جلال حسینی روز پنجشنبه در ترکیب تیم پرسپولیس حضور نداشت و از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کرد.

به گزارش ورزش سه، کاپیتان اول تیم پرسپولیس در بازی با شهرخودرو بازوبند کاپیتانی را به احمد نوراللهی داد تا ستاره شماره 8 سرخ ها، کاپیتان پرسپولیس باشد. این اتفاقی است که بعد از چند بازی حضور فیکس سیدجلال در دوران یحیی گل‌محمدی اتفاق افتاد اما در فصل جاری کم پیش نیامده که حسینی، بازی همبازیانش را از روی نیمکت تماشا کند؛ اتفاقی کم نظیر برای مدافع شماره چهار که بدون تردید یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران بوده است.

باوجود این که حسینی در این فصل چند بار با مصدومیت مواجه شد اما با این وجود در بازی های حساس عملکرد خوبی را از خود نشان داد. در همین دربی اخیر، عملکرد او قابل قبول بود و در باقی مسابقات نیز کاپیتان اول سرخ ها نمایش درخشانی را ارائه کرد. نکته مهم درباره سیدجلال، شرایط روحی فوق العاده و ایجاد حس همدلی است که او به واسطه تجربه بالا در تیم ایجاد کرده و به عنوان کاپیتان نقش پررنگی را در موفقیت های تیم پرسپولیس ایفا کرده است.

اما حالا سوال مهم فارغ از عملکرد سیدجلال، تصمیم یحیی گل محمدی درباره در میان مدت است؛ این که آیا در شرایط فعلی که حسینی مصدومیت را پشت سر گذاشته، آیا او به ترکیب بازخواهد گشت یا نه؟ سرخپوشان پایتخت در سه بازی آینده مقابل پیکان، شاهین و ماشین سازی قرار خواهند گرفت و بدون تردید ثبت کلین شیت، تیم پرسپولیس را در موقعیت بهتر برای کسب پیروزی و نزدیک شدن به جام قهرمانی قرار خواهد داد و شاید تجربه سیدجلال هم برای کسب این موفقیت، مهم باشد.

01482081

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها