کد خبر : 38566

2 برداشت کاملا متفاوت از جمله جنجالی قلعه نویی در بازی لغو شده

2 برداشت کاملا متفاوت از جمله جنجالی قلعه نویی در بازی لغو شده

ماجرای ویدیوی خبرساز که از رختکن سپاهان منتشر شده چیست؟

به گزارش فوتبالی، دیروز ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به رختکن سپاهان قبل از بازی دیروز مقابل پرسپولیس است. مهمترین نکته این ویدیو صحبتهای امیر قلعه‌نویی است که خطاب به سیامک قلیچ‌خانی مدیر رسانه‌ای تیمش می‌گوید:" سیامک، داور رفت دم راهرو، برید. تا پرسپولیسی‌ها نرفتن، نرین"

از این کلیپ 59 ثانیه‌ای دو برداشت متفاوت صورت گرفته. برداشت اول مربوط به کانال‌های هواداری پرسپولیسی است که صحبتهای سرمربی سپاهان را نشان دهنده برنامه امیر و نزدیکانش برای لغو این دیدار دانسته‌اند. حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در کانال تلگرامش درباره این کلیپ نوشته:" این ویدیو از رختکن در پیج سپاهانی ها منتشر شده تا بگویند این تیم می خواسته بازی کند اما غافل از انکه در بخشی از ویدیو قلعه نوعی همه چیز را فاش کرده و ویدیو هم منتشر شده.بعد از مصاحبه فرمانده یگان ویژه مبنی بر اینکه سپاهانی ها خودشان دیر از هتل بیرون آمدند و ممانعتی برای خروج از هتل وجود نداشت و بعد از افشاگری های جلال مرادی مبنی بر ندادن لیست بازی از سوی سپاهان و یک ساعت و ده دقیقه ماندن انها در رختکن فقط همین مانده بود که ویدیویی از رختکن بیرون بیاید و همه چیز فاش شود.بله؛سپاهان یکساعت و ربع پس از ورود به ورزشگاه خواسته وارد زمین شود در حالی که قلعه نوعی در رختکن به قلیچ خانی مشاور خود و مدیر رسانه ای تیم‌ می گوید ؛تا پرسپولیسی ها نرفته اند (از ورزشگاه)نرویم! راستی؛خاطرتان هست یکی دو روز مانده به بازی چقدر از سوی برخی علیه پرسپولیس حاشیه سازی شد ؟حالا می بینیم یکی یکی برگ‌ برنده برای پرسپولیس رو می شود."

 برداشت دوم، اما مربوط به کانال هواداری سپاهان است که درباره صحبتهای امیر نوشته:"  قلعه نویی می‌گوید زمانی که داور دم راهرو رفت شما هم بروید (بدین معنی که زمانی که داوران در ورودی زمین چمن قرار گرفتند تیم هم پشت سر آنها به زمین برود)، در ادامه هم می‌گوید تا زمانی که پرسپولیسی‌ها نرفتند، نروید (بدین معنی که زودتر از مهمان وارد زمین نشوند)"

حالا همه منتظر رای فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات این بازی هستند. آیا همانطور که پرسپولیسی‌ها گفته‌اند، این بازی 0-3 به سود شاگردان یحیی اعلام خواهد شد یا آنطور که سپاهانی‌ها عقیده دارند، بازی سپاهان و پرسولیس در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها