کد خبر : 38128

اولین باخت فرهاد مجیدی با بدشانسی محض

اولین باخت فرهاد مجیدی با بدشانسی محض

تیم فوتبال استقلال ایران نخستین باخت خود با فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال را تجربه کرد.

تیم فوتبال استقلال ایران دوشنبه به مصاف الاهلی عربستان رفت و در حالی که آبی پوشان موفق شدند بازی را به تسای بکشانند، داور گل دوم استقلال را مردود اعلام کرد تا این بازی با باخت ۲ بر یک استقلال به پایان برسد.  

فرهاد مجیدی که در فصل قبلی در ۵ بازی هدایت آبی پوشان را برعهده داشت، ۳ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورد و در رقابت‌های فصل جاری هم تیم‌های نفت مسجد سلیمان، الکویت و الریان را برد و برابر الشرطه و پرسپولیس به تساوی رضایت داد. با این وجود مجیدی که پیش از این هیچ وقت در قامت سرمربی استقلال بازنده نبود، برابر الاهلی نخستین باخت خود را به عنوان سرمربی استقلال متحمل شد.

مجیدی در بازی با الاهلی ۸ بازیکن تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت که نبود بازیکنان کلیدی و موثری مانند قائدی، دیاباته و میلیچ باعث شد مجیدی نتواند با تمام ظرفیتش تیمش را به مصاف حریف عربستانی بفرستد و در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود الاهلی به پایان رسید تا نخستین باخت استقلال تحت هدایت مجیدی در این بازی رقم بخورد.  

نکته قابل ذکر این است که گل استقلال در شرایطی آفساید و مردود اعلام شد که کارشناسان در گفتگو با رسانه ها آن را اشتباه داور ذکر کردند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها