کد خبر : 37739

امروز پرسپولیس به مصاف یوونتوسی های ترسناک می رود

امروز پرسپولیس به مصاف یوونتوسی های ترسناک می رود

باشگاه الدحیل قطر، حریف آسیایی پرسپولیس ۹ بازیکن خارجی با کیفیت دارد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در اولین بازی از فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر می‌رود که خود را بیش از گذشته تقویت کرده است. این تیم ۹ بازیکن خارجی را تحت قرارداد خود دارد که البته همه آن‌ها نمی‌توانند در فهرست این تیم حضور داشته باشند. آخرین آنها، مهاجم پیشین بانوی پیر اروپا، یوونتوس است.

در بررسی شاخص‌ترین بازیکن حال حاضر الدحیل باید سراغ ماریو مانژوکیچ رفت. به نظر می‌رسد باشگاه الدحیل رابطه خوبی با بازیکنانی دارد که قبل از این در یوونتوس به میدان رفته‌اند.

سونگ کره‌ای از ایتالیا و یوونتوس به این تیم آمد. مهدی بن عطیه نیز همینطور. شاید هم او در این میان نقش داشت. عطیه که به دوران بازنشستگی نزدیک می‌شود در حالی آخرین نقطه دفاعی را رهبری می‌کند که همبازی او در یوونتوس حالا هدایت خط آتش را بر عهده دارد. مانژوکیچ هم برای سال‌های منتهی به بازنشستگی قطر را انتخاب کرد، ولی این عبارت نباید ما را فریب بدهد. آن‌ها با تجربه سال‌ها حضور در اوج فوتبال اروپا، در این سن و سال قطعا در فرم بسیار خوب بدنی حداقل برای فوتبال آسیا هستند.

او سابقه بازی در تیم‌های وولسفبورگ، بایرن مونیخ، آتلتیکو مادرید و یوونتوس را دارد. برای حدود ۱۲۰ بازی یوونتوس را همراهی کرد و با تیم ملی کرواسی تا فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رفت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها