کد خبر : 36519

دیسیپلین استراماچونی از استقلال رفت! (عکس)

دیسیپلین استراماچونی از استقلال رفت! (عکس)

استقلال در روزهایی که با چالش بزرگ لیگ قهرمانان و سلب میزبانی از تیم های ایرانی مواجه شده، یک مشکل بزرگ دیگر هم دارد؛ این تیم زمین اختصاصی برای تمرین ندارد!

ورزش سه در بخشی از گزارش خود نوشت: حکایت جالبی درباره روزی که دستیاران استراماچونی برای بازدید از امکانات استقلال برای اولین بار به ایران آمدند، وجود دارد. در آن جلسه، به دستیاران این مربی ایتالیایی گفته شده بود همه مجموعه 60 هکتاری انقلاب متعلق به باشگاه استقلال است!

اما واقعیت این بود که مدیران استقلال فقط یکی از زمین های چمن این مجموعه را اجاره و تجهیز کرده بودند که البته همین کار هم در مقیاس فوتبال ایران، یک موفقیت بزرگ محسوب می شود. مدیران وقت این تیم که با یک مربی سختگیر مواجه شده بودند، چند صد میلیون هزینه کردند تا زمین مجموعه انقلاب، شرایط حداقلی را برای برگزاری یک جلسه تمرینی مناسب داشته باشد و اصرار استراماچونی بود که باعث شد استقلال علاوه بر مجموعه انقلاب، زمین نفت تهرانسر را هم اجاره کند.

اما حالا با رفتن استراماچونی، انگار حساسیت روی محل تمرین استقلال هم به پایان رسیده و آبی ها فقط به خاطر یک کاور که پیمانکار روی زمین نکشیده، مجبورند ریسک مصدومیت را به جان بخرند و در چمن مصنوعی تمرین را برگزار کنند. همان کاوری که باشگاه استقلال حدود 70 میلیون پول بابت آن داده اما بدهی به پیمانکار، باعث شده که بلااستفاده باشد.

01471331

اینجا پارک ملت نیست! این نمایی از زمین تمرین استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب است که زیر برف مدفون شده است. این تصویر شاید برای استوری های اینستاگرام با تیتر «یک روز زیبای برفی در تهران» مناسب باشد اما استقلال باید در این زمین تمرین کند. زمینی که بی هیچ محافظی رها شده.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها