کد خبر : 35804

خبر خوب برای پرسپولیسی ها در مورد کالدرون

خبر خوب برای پرسپولیسی ها در مورد کالدرون

اینطور که به نظر می‌رسد گابریل کالدرون به زودی به تهران برخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، این موضوع به معنای تکذیب خبر قبلی پایگاه خبری فوتبالی نیست چون اگر قرار به تکذیب این خبر بود دستیاران کالدرون تهران را ترک نمی‌کردند منتهی همانطور که وزیر ورزش در ماجرای استراماچونی ورود کرد، این بار هم وارد میدان شده تا بتواند مربی آرژانتینی را در ایران نگه دارد.

پیگیری های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس جدا از پرداخت قسط اول قرارداد کالدرون، دو قسط او و دستیارانش را هم به حساب آنها واریز کرده تا این مربی و دستیاران بهانه‌ای برای عدم بازگشت نداشته باشد.

محمدحسن انصاری‌فرد که هفته فوق‌العاده سختی را پشت سر گذاشته و از طرف طرفداران کالدرون در فضای مجازی شدیدا تحت فشار بود توانسته شروط مورد نظر کالدرون به جز جذب بازیکنان مورد نظر او را فراهم کند و یکی از دستیاران کالدرون خبر داده که مربی آرژانتینی منتظربلیت بازگشت است تا در اولین فرصت به تهران برگردد. 

پیش از این گفته می‌شد پرسپولیس فقط یک قسط قرارداد کالدرون را پرداخت کرده اما با تلاشهای انصاری‌فرد، دو قسط دیگر این مربی هم به حساب او در قطر واریز شده تا کالدرون با شنیدن اخبار خوب از تهران، آماده بازگشت به پرسپولیس باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها