کد خبر : 35391

دستیاران مجیدی هنوز فیکس نشدند

دستیاران مجیدی هنوز فیکس نشدند

کادر دستیاران مجیدی برای حضور در استقلال هنوز نهایی نشده اند و باشگاه در حال جذب دستیاران مورد نظر سرمربی جدید خود است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال همزمان با اعلام نام مجیدی به عنوان سرمربی جدید این تیم اعلام کرد که مجید نامجو مطلق، بهزاد غلامپور، صالح مصطفوی، یک بدنساز انگلیسی و یک مربی اسپانیایی دستیاران او در استقلال خواهند بود.

این خبر در شرایطی اعلام شد که دقایقی بعد مشخص گردید که جونز مربی انگلیسی مورد نظر استقلال و مجیدی هنوز به این سرمربی جواب نهایی را نداده و حضور او در تهران مشخص نیست؛ باشگاه استقلال در مذاکره با این مربی پیشرفت خوبی داشته و فرهاد مجیدی امیدواری زیادی به حضور او در تهران دارد.

مجید نامجو مطلق دیگر گزینه دستیاری مجیدی در استقلال است که صبح روز جمعه حضور در کادرفنی استقلال را تایید نکرد؛ با این حال این پیشکسوت استقلال در گفت و گوی تلفنی با مجیدی برای حضور در این تیم اعلام آمادگی کرده و البته این موضوع هنوز منتج به قرارداد نهایی با باشگاه نشده است؛ موضوعی که باعث شده تا نامجو مطلق هنوز از حضور قطعی خود صحبت نکند.

دستیار اسپانیایی مورد نظر مجیدی نیز در حال مذاکره با باشگاه است و به نظر می رسد نقش آفرینی خود مجیدی در این مسیر کمک کند تا هر چه سریعتر این چهره نیز به تهران سفر کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها