کد خبر : 35230

نتیجه سفر 4 روزه تیم مذاکره کننده استقلال چه شد؟

نتیجه سفر 4 روزه تیم مذاکره کننده استقلال چه شد؟

تیم مذاکره‌کننده باشگاه استقلال برای برگرداندن آندره‌آ استراماچونی قبل از اینکه توافقات نهایی حاصل شود خودش به ایران برخواهد گشت و حالا این سوال وجود دارد که نتیجه نهایی سفر چهار روزه نماینده‌های استقلال چیست؟

به گزارش خبرآنلاین؛ بعد از چهار روز حضور در کشور قطر و شهر دوحه، تیم مذاکره کننده استقلال برای راضی کردن آندره‌آ استراماچونی بالاخره به ایران برخواهد گشت.

در این میان اما سوالی ذهن طرفداران استقلال را مشغول کرده که در نهایت نتیجه این سفر و مذاکرات چه خواهد بود؟ باشگاه استقلال هنوز خبری در خصوص بازگشت یا عدم بازگشت قطعی استراماچونی منتشر نکرده و این روزها همه طرفداران استقلال را منتظر نگه داشته. رسانه های رسمی باشگاه حتی هواداران را هنوز در جریان مذاکرات هم قرار ندادند.

اتفاقی که باعث شده سردرگمی زیادی بین استقلالی ها وجود داشته باشد. سفر نماینده های استقلال به دوحه که تخمین زده می شود چیزی نزدیک به 300 میلیون هزینه روی دست باشگاه گذاشته، تا اینجای کار با نتیجه ای نامشخص به پایان رسیده. قرار است آندره‌آ استراماچونی اما فردا جواب نهایی خود را به مسئولان باشگاه استقلال بدهد. جوابی که البته اگر مثبت باشد با گذشتن استرا از خواسته هایش و اعتماد دوباره به وعده ها همراه خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها