کد خبر : 35152

ماجراهای مرموز پسر کالدرون

ماجراهای مرموز پسر کالدرون

سوالی که ذهن خیلی‌ها را درگیر کرده این است،چه کسی صفحه اینستاگرام کالدرون را می‌گرداند؟

به گزارش خبرآنلاین، حکایت اینستاگرام بازی گابریل کالدرون هم عجیب است.از همان روزی که قبل از بازی با نساجی،سرمربی پرسپولیس عنوان کرد که حقایق را از این به بعد از طریق اینستاگرامش مطرح می کند شاخک خیلی ها تیز شد.خیلی ها به واکاوی اینستاگرام کالدرون پرداختند و به دنبال این بودند که چه کسی گرداننده این صفحه است و مطالب را به فارسی ترجمه می کند و حتی در شبی که سرمربی سرخ ها به برنامه فوتبال برتر رفته بود،زنده و از داخل استودیو برای مخاطبان"لایو" می رفت؟

کالدرون در شرایطی ادعا می کند که پسرش همه کاره پیج اینستاگرام او است که پسر او در ایران حضور ندارد.این اتفاق باعث شده تا خیلی ها شایعه کنند که کاظمی(مدیربرنامه های کالدرون)که با او بیشترین ارتباط را دارد این کار را انجام می دهد اما جالب اینجاست که کالدرون،مدیربرنامه های خودش را آنفالو کرده است! حال سوالی که پیش می آید این است که چه دلیلی وجود دارد که سرمربی پرسپولیس،مدیر برنامه های خودش را آنفالو کند؟ یعنی واقعا کالدرون و مدیربرنامه هایش ارتباطی با هم ندارند؟!

راستی یک سوال دیگر؟علی رغبتی یکی از اعضای هیات مدیره کلا دو نفر را فالو کرده است.یکی کالدرون و دیگری کاظمی! البته شاید رغبتی منکر این شود که این پیج متعلق به او است اما نکته اینجاست که خود کاظمی هم این پیج را فالو دارد! 

آقای کالدرون هیچ ایرادی وجود ندارد و هر کسی می تواند هر فردی را که خواست در فضای مجازی دنبال کند،فقط برای ما مشخص کنید که اگر ارتباطی با کاظمی ندارید و پسرتان هم در ایران نبوده چه کسی آن شب در برنامه فوتبال برتر،برنامه ای که در آن حضور داشتید را به صورت "لایو"برای مخاطبان تان به نمایش گذاشت؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها