کد خبر : 34805

استقلال با بمب نقل و انتقالات تماس گرفت

استقلال با بمب نقل و انتقالات تماس گرفت

چند روز پیش خبر رسید که باشگاه گل گهر سیرجان به دنبال خرید آیاندا پاتوسی است و حتی مذاکراتی هم با این بازیکن داشته که خوب و مثبت پیش رفته است. واکنش هافبک فصل گذشته استقلال به این خبر یک تکذیب آن بود. پاتوسی در اینستاگرامش نوشت چنین خبری فیک و غیرواقعی است تا خیلی زود پرونده چنین انتقالی بسته شود.

به گزارش ایلنا، اما موضوع زمانی جالب می‌شود که خبر می‌رسد مدیران استقلال برای بازگرداندن پاتوسی با این بازیکن تماس گرفته‌اند!

آن‌ها با علم به این موضوع که پاتوسی از شرایطی که در امارات دارد ناراضی است سراغ این بازیکن رفتند تا شرایط خرید او در نیم‌فصل را بررسی کنند. هنوز از قرارداد پاتوسی نیم‌فصل باقی‌مانده و بعدازآن هم دوباره بازیکن باشگاه کیپ‌تاون خواهد بود. این موضوع یعنی استقلال با هر باشگاه دیگری که دنبال پاتوسی باشد کار آسانی پیش رو ندارد و این خرید کمی پیچیده است.

هرچند که گفته می‌شود آیاندا در امارات افت کرده و به لحاظ فنی و بدنی با آن هافبک قبراق و سرحالی که در استقلال دیده بودیم فاصله دارد. یکی از مدیران استقلال درباره این موضوع می‌گوید:« هنوز خرید پاتوسی قطعی نیست. باید با او صحبت کنیم و ببینیم که امکان جدایی‌اش از بن یاسی وجود دارد یا نه و این موضوع باید بررسی شود. هنوز استراماچونی به ما لیست خرید هم نداده است اما با توجه به اینکه اول فصل خواهان حفظ پاتوسی بود نباید با بازگشت او مخالف باشد. هرچند که می‌گویند این بازیکن مثل قبل آماده نیست اما با توجه به تعطیلات لیگ و شرایط استقلال شناختی که از او داریم می‌تواند تا شروع نیم‌فصل دوم آماده شود.فعلاً در حال بررسی این موضوع هستیم و چیزی قطعی نشده است.»

گفتنی است پاتوسی دیگر مدیر برنامه‌های ایرانی ندارد باشگاه استقلال می‌خواهد مانند باشگاه بن یاس فقط با خود این بازیکن طرف حساب باشد نه یک مدیر برنامه‌های ایرانی که مانند سال گذشته برای تیم مشکل و حاشیه درست کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها