کد خبر : 34491

آخرین خبر از بازگشت استراماچونی

آخرین خبر از بازگشت استراماچونی

آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال در گفتگو با رسانه های ایتالیایی می گوید که در حال مذاکره است تا بتواند کارش را با این باشگاه از سر بگیرد.

به گزارش پارس فوتبال، آخرین خبر از وضعیت آندره‌آ استراماچونی حاکی از توافق اولیه بین نماینده باشگاه استقلال با مربی ایتالیایی در رم است.

بعد از دردسرهایی که در مورد پرداخت پول استراماچونی به وجود آمده امروز رسانه ایتالیایی توتو مرکاتو اعلام کرد که یک بانک حاضر شده مسوولیت پرداخت پول سرمربی ایتالیایی استقلال را به روش قانونی برعهده بگیرد.

آندره آ استراماچونی در صحبتی کوتاه گفت:

بانک و مسئولان مشغول مذاکره برای حل این موضوع هستند.

او با این جمله صحبت های کوتاه خود را تمام می کند که صبر کنید.

او در پایان یک ایموجی که نشانه خوش بینانه ای محسوب می شود برای خبرنگار فرستاد.

استراماچونی امروز با لحنی متفاوت در مورد بازگشتش به استقلال صحبت کرد، او که تا قبل از این از حل نشدن خواسته هایش برای بازگشت به استقلال صحبت کرده بود، امروز از ادبیاتی استفاده کرد که مشخص می کند شرایط بازگشت او به استقلال در حال فراهم شدن است.

بدین ترتیب از آنجایی که یک بانک ایتالیایی پذیرفته مطالبات این مربی را از بانک ایتالیایی دیگری دریافت کند، احتمال دارد به زودی استراماچونی را در تهران ببینیم.

پیگیری های خبرنگار ما از افرادی همچون کترجم استراماچونی نشان می دهد ، در صورتی که بانک مبدأ در ایتالیا برای انتقال پول استراماچونی اوکی بدهد، با وجود اینکه این انتقال سه روز طول خواهد کشید، این مربی منتظر انتقال وجه نمی‌ماند و تا پس‌فردا به تهران بازخواهد گشت. استراماچونی این خبر را در گفت‌وگو با بازیکنان استقلال به آن‌ها داده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها