کد خبر : 33712

فتحی از تلاش برای حفظ سرمربی استقلال گفت

فتحی از تلاش برای حفظ سرمربی استقلال گفت

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هواداران به یاد دارند از ۵ هفته لیگ که گذشته بود ما فقط ۳ امتیاز داشتیم، حالا که تیم صدرنشین لیگ شده است، استراماچونی را رها کنیم؟

به گزارش خبرورزشی، امیر حسین فتحی که در برنامه ورزشگاه شبکه ۵ حضور پیدا کرده بود در ابتدا در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم دارد استراماچونی را با این شرایط حفظ کند یا خیر گفت: بله او می‌ماند. استراماچونی با مطالعه به استقلال آمده و حضو این مربی نزدیک به ۲ ماه برای ما زمان برد. هواداران به یاد دارند از ۵ هفته لیگ که گذشته بود ما فقط ۳ امتیاز داشتیم. حالا که تیم صدرنشین شده استراماچونی را رها کنیم؟

مشکلات استقلال برای انتقال پول

وی در خصوص اینکه گفته می شود استراماچونی به دلیل مشکلات بانکی ناراحت است و حتی حساب های بانکی وی دچار مشکل شده است گفت: بله، به نکته درستی اشاره شده است. ما با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم و برای انتقال حساب با مشکل مواجه هستیم.ما فقط ۲ ماه از مطالبات این مربی را پرداخت نکرده ایم البته برای انتقال پول به حساب وی چاره ای نداریم که پول را از طریق صراف ها به حسب سرمربی تیم منتقل کنیم.

پول استراماچونی پرداخت می شود

فتحی افزود: ما در سال گذشته ۹ بازیکن و کادر فنی خارجی داشتیم که مطالبات آنها را نقد پردخت می کردیم اما حالا روز به روز حلقه تحریم بر ما تنگ می شود. از روزی که با سرمربی ایتالیایی قرارداد بستیم کار ما سخت تر شده است. ما به استراماچونی حق می دهیم ولی این تحریم ها تقصیر ما نیست. روز دوشنبه بانک های اروپا باز خواهد شد و خلیل زاده قول داده در اولین فرصت پول را به حساب سرمربی تیم واریز کنیم. این مربی در روز ۱۱ ساعت کار می کند و حتی یک روز هم به مرخصی نرفته است.

من و اعضای هیات مدیره برای حفظ این مربی مصر هستیم

مدیرعامل استقلال ادامه داد: همسر استراماچونی برای کریسمس زودتر ایران را ترک کرده ولی باید به سرمربی تیم خودمان حق بدهیم.این مربی برای ما قابل احترام است. من و اعضای هیات مدیره برای حفظ این مربی مصر هستیم و با آگاهی او را جذب کرده ایم. با همه وجود تلاش می کنیم که او را حفظ کنیم. امیدوارم مشکل انتقال پول به حساب وی هم حل شود.چرا ویلموتس از ایران رفت؟ آیا تاج دوست داشت این مربی برود؟ عدم انتقال پول و تحریم ها باعث شد تا فدراسیون به این مشکلات بر بخورد.

به هیچ گزینه ای جز استراماچونی فکر نمی‌کنیم

وی در خصوص اینکه آیا به گزینه دیگری جز استراماچونی فکر می کند یا خیر گفت: ما به گزینه ای جر استراماچونی فکر نمی کنیم و همه فکر ما فراهم کردن شرایط است. هواداران استقلال شرایط کشور را درک می کنند. آنها می دانند مشکلات به کل کشور ما سرایت کرده و این مسائل فقط مختص استقلال نیست. استراماچونی باید در استقلال باشد و در این تیم افتخار آفرینی کند. ما با این مربی قرارداد دارد، خود او هم علاقه دارد به همکاری اش ادامه بدهد. من مشکلی در این زمینه نمی بینم و به زودی مشکل وی حل می شود.

سعی می‌کنیم به تعهداتمان عمل کنیم

مدیرعامل استقلال با اشاره به قرارداد استراماچونی گفت: قراردادی که مورد تائید فیفا باشد مورد تائید است. باشگاه تا امروز به همه تعهداتش عمل کرده و از این پس سعی می کند که به تعهدات خود بیشتر هم عمل کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها