کد خبر : 33495

فتح الله زاده پشت انصاری فرد درآمد

فتح الله زاده پشت انصاری فرد درآمد

علی فتح الله زاده مدیر عامل پیشین استقلال نسبت به صحبت های دوشنبه شب انصاری فرد در برنامه فوتبال برتر ، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی ، علی فتح الله زاده در گفت و گو با ما اظهار داشت:

از صحبت های دوشنبه شب انصاری فرد تعجب کردم. به اعتقاد من مشکل پرسپولیس بیشتر کالدرون است که مدام در مورد تیم های دیگر حرف می زند و برای پرسپولیس حاشیه درست می کند. همه دیدند که در بازی استقلال برابر سپاهان چطور داوری علیه استقلال بود و این اشتباهات در چند بازی علیه تیم ما صورت گرفته است. اگر انصاری فرد می گوید نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود، پس ما باید چه بگوییم؟

وی در ادامه افزود:

اشتباهات داوری و اتفاقاتی که در فوتبال ما رقم می خورد بیشتر نشان می دهد که نمی خواهند استقلال قهرمان شود. ما باید قبول کنیم بعضی از نتایج در خارج از زمین رقم می خورد و بهتر است در پایان فصل محاسبه کنند کدام تیم ها بیشتر از اشتباهات داوری ضرر کردند. در این سال ها چقدر علیه استقلال سوت زدند و تصمیم گرفتند و اگر تیمی مظلوم واقع شده باشد، استقلال است.

فتح الله زاده در ادامه گفت:

تیمی که استراماچونی ساخته باعث شده تا دوست و دشمن همه از بازی هایش لذت ببرند و به اعتقاد من هر تیمی که جلوی استقلال قرار بگیرد، قربانی قدرت تیم استراماچونی می شود و همین مسئله باعث شده تا خیلی تیم ها از استقلال بترسند.

مدیر عامل سابق استقلال در خصوص این که برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه می رود گفت:

چون بازی استقلال و شهر خودرو حساس است و حضور من در ورزشگاه ممکن است ایجاد مشکل کند برای این بازی به استادیوم نمی روم اما از همه هواداران می خواهم به ورزشگاه رفته و از استقلال حمایت کنند. با این حال در اولین فرصت و با هماهنگی مدیر عامل و هیات مدیره استقلال به ورزشگاه می روم تا از تیم حمایت کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها