کد خبر : 32259

سورپرایز ویلموتس در بازی با عراق یا هزینه تراشی برای فدراسیون فوتبال

سورپرایز ویلموتس در بازی با عراق یا هزینه تراشی برای فدراسیون فوتبال

مارک ویلموتس در نشست خبری پیش از بازی با عراق اقدام جالبی انجام داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (پنجشنبه) چهارمین بازی اش در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را مقابل عراق برگزار می‌کند. این دیدار قرار است در ورزشگاه بین المللی امان اردن برگزار شود.

مارک ویلموتس ، سرمربی بلژیکی تیم ملی کشورمان لحظاتی پیش در نشست خبری پیش از بازی با عراق شرکت کرد و نکته جالب این جا است که او این بار مسعود شجاعی ، کاپیتان اصلی تیم را با خود به نشست خبری برد.

طبق قوانین AFC و فیفا تنها بازیکنانی می‌توانند در نشست خبری قبل از هر بازی شرکت کنند که جزو ترکیب ثابت تیم شان برای آن بازی باشند. احتمال دارد ویلموتس پس از مدت‌ها از باتجربه‌ترین بازیکنش در ترکیب اصلی تیم ملی استفاده کند. از طرفی اگر شجاعی جزو ۱۱ بازیکن ثابت یوز‌ها برای دیدار با عراق نباشد فدراسیون فوتبال کشورمان باید جریمه استفاده از بازیکنی که در نشست خبری شرکت کرده، اما از ابتدا در ترکیب اصلی تیم ملی نبوده پرداخت کند.

در بازی‌های قبلی تیم ملی مقابل هنگ کنگ، کامبوج و بحرین به ترتیب احسان حاج صفی، سردار آزمون و مهدی طارمی در نشست خبری پیش از بازی حاضر شدند و هر سه بازیکن هم مقابل این تیم در ترکیب ثابت ویلموتس قرار داشتند.

شجاعی در صورت بازی کردن برابر عراق بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بسته و تعداد دیدار‌های ملی اش را به ۸۷ می‌رساند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها