کد خبر : 3126

ادامه پرداخت ارز به زائران اربعین تا پایان ماه صفر

ادامه پرداخت ارز به زائران اربعین تا پایان ماه صفر

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران از ادامه ثبت‌نام برای پرداخت ارز زائران اربعین تا پایان ماه صفر خبر داد.

مسعود خاتونی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پرداخت ارز به متقاضیان اربعین با بیان این‌که با تمهیدات اندیشیده شده، از دو سه روز پیش شرایط عادی و طبیعی شده است، گفت: خوشبختانه طی دیروز و امروز تمامی ایستگاه‌های کاری‌مان کاملا در شرایط طبیعی به کار خود ادامه می‌دهند و شرایط دقیقا مانند شعبه‌های داخل ایران است.

وی افزود: امروز دیدیم خبرهایی منتشر شده که برخی افراد به شعب بانک ملی در شهرهای نجف مراجعه می‌کنند و ارز در اختیار آن‌ها قرار نمی‌گیرد که من این موضوع را شخصا پیگیری کردم و مشخص شد این افراد یا اتباع خارجی هستند که ما آن‌ها را ثبت نام نمی‌کنیم یا در سامانه "سما" ثبت‌نام نکرده‌اند.

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی با بیان اینکه هم‌اکنون ثبت نام انجام شده و پرداخت ارز نیز به متقاضیان ادامه دارد، اظهار کرد: با تمهیداتی که اندیشیدیم قرار بر این شد که تا پایان صفر به تمام متقاضیانی که قصد انجام این سفر زیارتی را دارند، ارز بدهیم.

خاتونی در ادامه درباره برخی عکس‌های منتشر شده از فعالیت باجه‌های بانک ملی در شهرهای عراق که وضعیت مساعدی نداشت، گفت: من از کسی که این عکس‌ها را گرفته و منتشر کرده، ممنونم؛ چرا که گاهی اوقات برخی با قصد تخریب، موضوعی را منتشر کنند اما نتیجه برعکس می‌شود. ما می‌خواهیم به مردم بگوییم که در هر شرایط سختی کار خود را انجام می‌دهیم و این اقدامات نمی‌توانند جلوی کار ما را بگیرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها