کد خبر : 30650

وقتی یک استقلالی حرص علیمنصور را درآورد

وقتی یک استقلالی حرص علیمنصور را درآورد

تیم فوتبال شهر خودرو که چند روز پیش در کمال ناباوری از جام حذفی کنار رفت توانست در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر تیم سبزپوش اصفهانی را در خانه حریف شکست دهد.

در این دیدار نمایش درخشان دو ستاره شهرخودرو مهمترین علت ناکامی شاگردان منصوریان در کسب امتیاز بود. سید مهدی رحمتی درون دروازه و سروش رفیعی در میانه های میدان عملکرد فوق العاده ای داشتند تا گل محمدی دست پر اصفهان را ترک کند.

درخشش بوفون و مهار فوق العاده اش در ثانیه های پایانی دیدار تیم های یوونتوس و بولونیا ثابت کرد سن و سال برای آمادگی دروازه‌بان نکته چندان مهم و تاثیرگذاری نیست. حالا شماره یک تیم مشهدی هم در پی اثبات همین موضوع حفاظت از دروازه شهرخودرو را در این فصل برعهده گرفته است.

سید مهدی رحمتی در دیدار برابر ذوب آهن علاوه بر اینکه روی چند صحنه خطرناک دروازه تیمش را بسته نگه داشت، باتجربه بالا توانست فشار حملات حریف را بگیرد. مساله ای که بارها اعتراض منصوریان، دستیارانش و البته سبزپوشان اصفهانی را در پی داشت و موجب شد داور بازی نیز به رحمتی تذکر بدهد. البته گلر شهرخودرو آنقدر حواسش جمع بود که ایجاد تاخیرهایش در بازی کارتی برای او همراه نداشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها