کد خبر : 30629

آخرین خبر از مذاکرات مدیرعامل پرسپولیس با وکیل برانکو

آخرین خبر از مذاکرات مدیرعامل پرسپولیس با وکیل برانکو

وکیل برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس به تهران آمد تا پای میز مذاکره با سرخ‌پوشان پایتخت بنشیند.

به گزارش فرهیختگان ،برانکو که به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود حاضر به تخفیف دادن نیست، حالا وکیلش را به تهران فرستاده تا رودرروی محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس بنشیند و با او بر سر مطالبات این مربی به گفت‌وگو بنشیند. آنچه در ادامه می‌خوانید گزارش کوتاه ما درمورد این مذاکرات تازه و رودرروی انصاری‌فرد و برانکو ایوانکوویچ است.

به نظر می‌رسد برانکو از مواضع قبلی‌اش کوتاه آمده و می‌خواهد برای حل اختلافات مالی خود با باشگاه پرسپولیس مذاکرات تازه و البته خارج از روند حقوقی فیفا انجام دهد. او که قبلا حاضر نبود به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهد، حالا وکیلش را راهی تهران کرده تا پیشنهاد جدید انصاری‌فرد را بشنود.

اما در جلسه دیروز انصاری‌فرد با وکیلش باز هم مدیرعامل پرسپولیس خواستار تخفیف رقم مطالبات برانکو شد. انصاری‌فرد ضمن تعریف و تمجید از زحمات برانکو در پرسپولیس خواستار این مساله شد تا برانکو رقمی حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد مبلغ طلب خود و دستیارانش را کم کرده و برای دریافت مابقی مطالبات مذاکراتی را آغاز کند. البته انصاری‌فرد اعلام کرده علی‌رغم مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس قول می‌دهد مطالبات برانکو و دستیارانش را طی ۲ تا ۳ قسط در فواصل کوتاه زمانی به آنها پرداخت کند. به نظر می‌رسد سفر وکیل بر‌انکو به تهران و تکرار درخواست گرفتن تخفیف از سوی انصاری‌فرد به خاطر کوتاه آمدن برانکو بوده باشد.

وکیل بر‌انکو در جلسه با انصاری‌فرد پس از شنیدن پیشنهاد انصاری‌فرد از او فرصت خواست تا با برانکو و دستیارانش در این رابطه مشورت کند. ظاهرا قرار است نتیجه این مشورت در همین تهران مشخص شود و وکیل برانکو قبل از ترک تهران جواب درخواست پرسپولیس را بدهد. گفته می‌شود درصورت حصول توافق، شکایت برانکو از پرسپولیس که به فیفا ارسال شده، پس گرفته خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس تاکید دارد در این جلسه هیچ صحبتی درمورد بازگشت برانکو به پرسپولیس نشده و اصلا هم قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد. پرسپولیسی‌ها مبلغی حدود ۱٫۵ میلیون یورو به برا‌نکو و دستیارانش بدهکار هستند و درصورت گرفتن تخفیف باید باز هم مبلغ زیادی را به برانکو و همکارانش بدهند. برای همین الان اصلا امکان مذاکره بر سر بازگشت برا‌نکو وجود ندارد و مدیرعامل فعلا می‌خواهد با کالدرون به کارش ادامه دهد، هرچند نهایتا می‌توان تا نیم‌فصل حمایت‌ها را درصورت کسب نتایج ضعیف متصور بود.

شکایت بودیمیر از پرسپولیس به فیفا رفته و هیچ مذاکره‌ای هم بین این مهاجم و باشگاه پرسپولیس برای توافق مالی صورت نگرفته است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد پرسپولیسی‌ها علی‌رغم اینکه می‌دانند درنهایت بازنده این پرونده هستند و باید طلب بودیمیر را بدهند، منتظر رسیدن نامه فیفا هستند تا مستندات خود را به فیفا ارسال کرده و به این شکل زمان لازم برای تهیه پول بودیمیر را به دست بیاورند. هرچند ممکن است در این راه با جریمه مالی فیفا هم روبه‌رو شوند که در این صورت مجبور هستند با مهاجم کروات نیز برای کاهش این جریمه و رقم پای میز مذاکره بنشینند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها