کد خبر : 30530

ضرر استقلال در پرونده جذب گری هوپر چقدر بود؟!

ضرر استقلال در پرونده جذب گری هوپر چقدر بود؟!

منتفی شدن حضور گری هوپر در استقلال، به لحاظ مالی کاملا به سود این تیم شد.

به گزارش پارس فوتبال ، از روزی که بحث توافق ابتدایی استقلال با گری هوپر منتشر شد، اخبار عجیبی درباره این بازیکن به گوش رسید. از سابقه مصدومیت و اضافه وزن این بازیکن گرفته تا داشتن مدیر برنامه جنجالی کلی سر و صدا به پا کرده است.

در چنین شرایطی، رقمی که قرار بود استقلالی‌ها به گری هوپر پرداخت کنند هم برای خودش داستانی شده بود. روزنامه خبرورزشی در درباره رقم توافق شده بین استقلال و هوپر اشاره کرده و نوشته  است:

    استقلال تا پیش از به هم خوردن مذاکرات ، توانسته بود این بازیکن را راضی کند که ماهی ۱۰۰ هزار دلار از این باشگاه بگیرد. با حساب ۷ ماه باقیمانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر، این بازیکن با قراردادی ۷۰۰ هزار دلاری به استقلال ملحق  می شد که رقمی در حدود ۷ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان می شد و با توجه به سایر هزینه‌ها، احتمالا استقلال باید برای این بازیکن ۸ میلیارد تومان  هزینه می کرد. رقمی سنگین که قطعا توازن پرداختی بین بازیکنان این تیم را به هم می ریخت.

بدین ترتیب شاید باید گفت ، برهم خوردن مذاکرات استقلال با گری هوپر ، مزایایی هم برای آبی ها به همراه داشته است ، چرا که حالا و با منتفی شدن حضور گری هوپر در استقلال، آبی‌ها دیگر نگرانی‌ای بابت رقم پرداختی به او نخواهند داشت و در نتیجه حاشیه هایی که ممکن بود با پرداخت این رقم در بین بازیکنان این تیم به وجود بیاید هم دیگر ایجاد نخواهد شد !

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها