کد خبر : 29894

ویلموتس می رود؟

ویلموتس می رود؟

با گذشت چندین ماه از انتصاب رسمی مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران، او هنوز هیچ دستمزدی را دریافت نکرده است.

به گزارش ورزش 11 - در صورتی که قرار بود فدراسیون فوتبال ایران مدت‌ها پیش به تعهد خود در قبال مارک ویلموتس عمل کند، به طور رسمی اعلام شده است که این مربی بلژیکی که کارش را به نحو احسنت در جایگاه سرمربی تیم ملی به انجام رسانده، هنوز هیچ دستمزدی را از سوی فدراسیون دریافت نکرده تا موجی از انتقادات علیه عملکرد فدراسیون فوتبال در این باره به‌وجود بیاید.

در این شرایط دبیر فدراسیون فوتبال؛ یعنی ابراهیم شکوری با اعترافی تلخ اعلام داشت: نمی دانم ویلموتس بدون پول تا کجا دوام می آورد و هنوز به او هیچ پرداختی نداشته‌ایم و نمی‌دانیم که او در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد!

متاسفانه تا به امروز یک دلار هم به ویلموتس دستمزد نداده ایم و نمی دانم این مربی خارجی که تا به حال به شدت اخلاقی با مشکل مالی فدراسیون برخورد داشته، تا کجا بدون پول دوام می آورد، به هر دری زدیم تا بخشی از دستمزد ایشان را تامین کنیم ولی متاسفانه باید بگویم نه تنها خارج از کشور به خاطر تحریم خصمانه امریکا مشکل داریم، داخل کشور هم مورد بی اعتنایی قرار می گیریم و از فدراسیون فوتبال حمایت نمی شود.

فدراسیون فوتبال در چندین مقطع وجود تحریمات را توجیه این اتفاقات دانسته و این در حالی است که ویلموتس می‌تواند با ادامه یافتن این شرایط به طور یکطرفه قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال فسخ نماید!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها