کد خبر : 29592

برانکو به دنبال این بازیکن برای پرسپولیس بود

برانکو به دنبال این بازیکن برای پرسپولیس بود

نمایش فوق العاده فرشاد فرجی مدافع قائمشهری آن روز‌های راه‌آهن چشمان برانکو را گرفته بود و وقتی متوجه شد زیر ۲۳ ساله است بیشتر راغب جذب او شد.

به گزارش خبرورزشی، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ را برانکو و پرسپولیسی‌ها هرگز فراموش نخواهند کرد. آن روز و در چارچوب هفته سی‌ام مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران (جام خلیج فارس) دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن از ساعت ۱۸ با سوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخپوشان خاتمه یافت، اما با در نظر گرفتن تفاضل گل بهتر، سرخپوشان از جشن قهرمانی بازماندند و استقلال خوزستان با سرمربیگری عبدالله ویسی قهرمان لیگ پانزدهم شد. گل‌های پرسپولیس در این دیدار توسط رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی و احمد نوراللهی به ثمر رسید و تنها گل راه‌آهن را نیز مهرداد محمدی زد که در حال حاضر در تیم آوس پرتغال بازی می‌کند.

نکته جالب اینکه هواداران حاضر در ورزشگاه با تشویق و دست زدن‌های پیاپی، از بازیکنان و کادر فنی تقدیر و تشکر کردند. این دیدار آخرین بازی راه‌آهن در لیگ برتر بود. تیمی سازنده که پس از آن به دسته پایین‌تر سقوط کرد و در نهایت منحل شد! شاید بد نباشد بدانید در مرکز خط دفاع آن راه‌آهن که اجازه ندادند پرسپولیس تفاضل گل خود را بهتر کرده و قهرمان لیگ شود دو جوان کم سن و سال بازی می‌کردند؛ سیدمجید حسینی مدافع کنونی ترابوزان اسپور که در جام جهانی روسیه نیز همراه تیم ملی خوش درخشید و دیگری فرشاد فرجی!

فرشاد فرجی همین مدافعی است که در بازی اخیر شهرخودرو و پرسپولیس درمشهد گل ۳ امتیازی تیم یحیی گل‌محمدی را به ثمر رساند. نمایش فوق العاده فرشاد فرجی مدافع قائمشهری آن روز‌های راه‌آهن چشمان برانکو را گرفت و وقتی متوجه شد زیر ۲۳ ساله است بیشتر راغب جذب او شد. مرد کروات واسطه خود را نیز نزد راه‌آهنی‌ها فرستاد، اما این نقل و انتقال هرگز انجام نشد و فرجی هم سرنوشتی متفاوت پیدا کرد.

گفتنی است سیدمجید حسینی که به عنوان بازیکن قرضی از استقلال به راه‌آهن رفته بود مجدداً به تیم خود بازگشت و با درخشش در تیم آبی پایتخت مسافر جام جهانی شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها