کد خبر : 29140

ماجرای خانه روانخواه !

ماجرای خانه روانخواه !

حسین حسینی چند روز پیش در تمرین گفته بود که به آقای خطیر پیغام بدهید که اگر یک بار دیگر صحبت کند، ماجرای خانه روانخواه را افشا می کنم!...

به گزارش مدال، ماجرای خانه امیدرضا روانخواه اما چه بود؟! حسین حسینی تا به امروز تهدیدش را عملی نکرده و ترجیح داده است که فعلا در این خصوص سکوت کند، خطیر هم در این مورد خاص سکوت اختیار کرده است. حسینی البته روز گذشته اشاره ای جزئی به جریان خطیر، رحمتی و قراردادش با استقلال داشت اما به همین مقدار بسنده کرد.

امروز اما یکی از روزنامه های ورزشی ماجرای خانه روانخواه را از سیر تا پیاز فاش کرد...

می‌گویند؛ سیدحسین حاضر نبود در صورت تمدید قرارداد رحمتی، در استقلال بماند. امیدرضا روانخواه پس از آگاهی از این ماجرا خطاب به خطیر می گوید: من شیرازی هستم و زبان حسینی را می‌فهمم، او هم از من حرف شنوی دارد. پیرو همین موضوع دو طرف را به خانه اش دعوت می‌کند تا این مشکل دوستانه حل شود. در خانه روانخواه حسینی به خطیر می گوید: من اصلاً تصمیم ندارم برای استقلال شرط بگذارم. هرگز این کار را نمی کنم، فقط یک خواسته دارم. اگر رحمتی باشد من نمی‌مانم. نمی گویم شما حتماً من را نگه دارید فقط می گویم بین من و رحمتی یک نفر را نگه دارید چرا که حضور هم زمان ما به هر دو نفرمان آسیب می‌زند.

هم رحمتی تخریب می‌شود هم من تیم ملی را از دست می‌دهم. فقط از شما می‌خواهم اگر تصمیم به تمدید قرارداد رحمتی دارید به من اعلام کنید. من از استقلال می‌روم اما اگر رحمتی می‌خواهد که برود، من می‌مانم. خطیر اما به حسینی می‌گوید: این چه حرفی است. سیاست داشته باش! حضور رحمتی در استقلال به نفع توست چراکه رقابت با او باعث شده که تا این حد آماده باشی و همه تو را رقیب بیرانوند در تیم ملی بدانند. اگر زرنگ باشی باید بگویی هم رحمتی بماند هم من. تو فکر می کنی رحمتی از استقلال برود راحت می‌شوی؟! برعکس تو ضرر می کنی. اصلا برفرض که تو فکر می کنی رحمتی دشمن توست سیاست داشته باش و دشمن خودت را جلوی چشم خودت نگهدار .

خطیر در این جلسه در مورد رابطه رحمتی و طالب لو هم مثال می‌زند و می‌گوید: رحمتی وقتی از استقلال رفته بود موقع بازگشت اول شرط گذاشته بود که قرارداد طالب لو بسته شود و به باشگاه گفته بود اگر می‌خواهید من به استقلال برگردم اول قرارداد وحید را تمدید کنید. نه اینکه رحمتی و طالب لو آن موقع رفاقتی با هم داشتند که فکر کنی بر حسب رفاقت این کار را کرده بود، نه، او می‌خواست رقیب اش جلوی چشم خودش باشد!

البته باید گفت که  این جلسه نه به ماندن هم زمان رحمتی و حسینی و نه به ادامه رفاقت حسینی و خطیر کمکی نکرد و در نهایت حسینی در استقلال ماندگار شد و رحمتی راهی مشهد شد....

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها