کد خبر : 28638

بالاخره کاپیتان پرسپولیس مصدوم است یا مساله چیز دیگریست؟!

بالاخره کاپیتان پرسپولیس مصدوم است یا مساله چیز دیگریست؟!

مصدومیت سید جلال این روزها بحث داغ تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس می باشد.

به گزارش روزنامه گل، حسینی که در بازی با صنعت نفت آبادان، پس از مدت ها از روی نیمکت شاهد بازی هم بازیانش بود، نتوانست در دربی 90 هم پرسپولیس را همراهی کند تا سوالی بزرگ در ذهن هواداران شکل گیرد.

پیش از برگزاری دربی، خبرگزاری فارس مدعی شد که سید جلال حسینی مصدوم است و به این دلیل از لیست این تیم برای شهرآورد بزرگ تهران کنار گذاشته شده است.

دیروز اما، دکتر حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرگزار تسنیم آخرین وضعیت این بازیکن را اینطور شرح داد:

"خوشبختانه مصدومیت سیدجلال برطرف شده است و او مشکلی برای بازی و تمرین کردن ندارد. امروز هم زیر نظر کادرپزشکی و مربی بدنساز تیم تمرین خود را انجام داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سیدجلال می‌تواند در بازی با سپاهان به میدان برود یا نه، بیان کرد: بله، این بازیکن مشکلی برای بازی کردن ندارد."

این در حالی است که امروز، وی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه دوباره اورا مصدوم خواند و اینطور وضعیت کاپیتان سرخپوشان را بیان کرد:

"سیدجلال حسینی امروز هم روند درمان را طی خواهد کرد و برنامه‌های اختصاصی و ویژه خود را با کادر پزشکی و بدنساز تیم انجام می‌دهد.

وی درباره وضعیت کاپیتان سرخپوشان برای بازی فردا با سپاهان گفت: درباره سیدجلال حسینی هیچ چیز به طور قطعی مشخص نیست و تلاش ما این است که هر چه زودتر وی را به تمرینات گروهی برگردانیم."

در این بین، این سوال بزرگ در ذهن هواداران تیم پرسپولیس شکل می گیرد که آیا کاپیتان محبوبشان به دلیل مصدومیت در دو سه بازی اخیر تیمش غایب بوده یا دلیل غیبتش چیز دیگری ست؟!

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها