کد خبر : 28285

اظهارات جنجالی امروز کالدرون استقلال را هدف گرفت؟

اظهارات جنجالی امروز کالدرون استقلال را هدف گرفت؟

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دربی اظهارات جنجالی در مورد تیم رقیب بیان کرد.

گابریل کالدرون در این نشست درباره غیبت ستاره‌های استقلال مثل اسماعیلی و دیاباته گفت: من از روزی که این‌جا بودم مدام شنیدم که گفته‌اند استقلال مشکل دارد. یا این که از داور شکایت کرده‌اند یا گفته‌اند مصدوم داریم. حقیقت این است که استقلال ۷ بازیکن جدید و دو بازیکن خارجی گران‌قیمت خریده است.

وی افزود: من می خواستم دیاباته را بگیرم ولی باشگاه من پول کافی برای خرید نداشت. سپاهان و تراکتور بازیکن‌های جدیدی خریده‌اند که از بازیکن‌های ما گران‌تر هستند. من یک بازیکن ارزان خریدم که نهمین گزینه من بود. وقتی که شما چهار فرزند داشته باشید و یکی از آن ها ۴ سال قهرمان شده باشد، من سعی می کنم که به فرزندان دیگر کمک کنم که آن ها هم قهرمان شوند. فرزند دیگری که قرار است به آن توجه شود مسوولیتش را بپذیرد و مدام شکایت نکند.

کالدرون در ادامه گفت: ما مدعی قهرمانی هستیم. دوست دارم دیگرانی که داور را محکوم می کنند مسوولیت‌شان را بپذیرند. همان‌طور که ما حسینی را نداریم استقلال هم بازیکنانی را ندارد ولی ما تیم‌های بزرگی هستیم. در بازی آخر ما بیرانوند را نداشتیم ولی من شکایتی نکردم. به عنوان یک تیم بزرگ باید نقش خودمان را بپذیریم.

او در پاسخ به این پرسش که منظورش از آن فرزند چه تیمی است هم گفت: من منظورم این بود که چون تیم‌های زیادی هستند و وزارتخانه باید از نظر مالی به آن‌ها کمک کند، طبیعی است که این کمک بین آن‌ها تقسیم شود. شما منظور من را متوجه شدید. خیلی واضح است. بازیکن خارجی گران برای یک تیم و بازیکن ارزان برای تیمی دیگر.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها