کد خبر : 28016

جذاب‌ترین مهرۀ سوخته استراماچونی!

جذاب‌ترین مهرۀ سوخته استراماچونی!

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال، با وجود آنکه هزینۀ سنگینی را بر روی دست باشگاه گذاشته است، حداقل خروجی را داشته و همچنان تحت حمایت آندره‌آ استراماچونی است.

به گزارش ورزش 11 -  شیخ دیاباته 31 ساله که در تابستان فصل جاری با سروصدای فراوانی راهی استقلال شد و هزینه‌ای سنگین را بر روی دست آبی‌ها گذاشته بود، از نگاه آندره‌آ استراماچونی که از ابتدا تاکید فراوانی را برای جذب او داشت، حلال مشکلات خط حملۀ این تیم می‌توانست باشد! مردی که در راستای حضور او، دیگر مهاجمان جوان استقلال، از ترکیب اصلی خارج شدند و یا در لیست خروجی قرار گرفتند.

اما این مهاجم مالیایی تنها درخشش، معطوف به تمرینات روزهای نخستین حضور استراماچونی در استقلال بود! جایی که او در پشت درهای بسته و دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های نه چندان قدرتمند، توانسته بود چندین گل به ثمر برساند و پس از آن دیگر کسی درخششی را متوجه این بازیکن جنجالی ندید و جز رقم زدن 2  مصدومیت در کمتر از 3 ماه و حضور بی‌حاصل در ترکیب اصلی استقلال چیزی برای ارائه از خود نداشت.

عجیب‌تر اینجاست که استراماچونی با تکیه بر آمادگی دیاباته او را مهاجم برتر فعلی استقلال می‌داند و با طعنه به دیگر مهاجمان تیم، وی را تنها مهاجم تیمش می‌داند! بازیکنی که خیلی‌ها او را سازندۀ گل آبی‌ها در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان می‌دانند، اما خیلی به نحوۀ شلیک آخر او در شش قدم، در صحنۀ به ثمر رسیدن گل، انتقادی ندارند! چرا که او به شکلی کاملاً معمولی به دنبال باز کردن دروازۀ حریف بود؛ مسئله‌ای که پیش‌ترها پیش‌کسوتان استقلال آن را مطرح کرده بودند و وی را برابر با مهاجم معمولی ایرانی دانسته بودند!

اکنون کادر فنی استقلال با مانور دادن بر این مهاجم و تکذیب مصدومیتش و تایید حضور او در دربی به عنوان یک مهاجم کلیدی، سعی در مثبت جلوه دادن تاثیر وی بر عملکرد تیم دارند، در صورتی که دیاباته کمترین نقش موثری را در 3 هفتۀ گذشته داشته و مشخص نیست که دقیقاً او قرار است در دربی چه سورپرایزی را به آبی‌ها هدیه بدهد که تا کنون از وی ندیده‌ایم!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها