کد خبر : 27678

سوتی وحشتناک کارشناس مشهور ورزشی در برنامه عادل فردوسی پور

سوتی وحشتناک کارشناس مشهور ورزشی در برنامه عادل فردوسی پور

دکتر حمیدرضا صدر کارشناس برجسته فوتبال ، با حضور تصویری در برنامه فوتبال ۱۲۰ ، پاسخگوی سوالات حمید محمدی ، مجری این برنامه ، درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا شد . اشتباهات لفظی عجیب دکتر صدر در این مصاحبه ، به سوژه اصلی رسانه های ورشی کشور تبدیل شده است .

به گزارش پارس فوتبال ، دکتر حمید رضا صدر در برنامه فوتبال ۱۲۰ به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور  ، با اشاره به نقل و انتقالات مهم در لیگ های معتبر اروپایی ، اشاره ای به وضعیت خط حمله دو باشگاه یوونتوس و اینتر میلان داشت که صحبت های او با اشتباهات عجیبی نیز همراه بود .

او در قسمتی از این مصاحبه با اشتباه گرفتن خط حمله دو باشگاه معتبر ایتالیا ، گفت :

لوکاکوئی که معتقد بودند فربه است ، از منچستر به یوونتوس آمده ! هرچند که او در بازی قبل گل زد ، اما عملکرد درخشانی از خود نشان نداد ، به خصوص در نیمه اول .

الکسیس سانچز هم در منچستر یونایتد به یک حاشیه نشین تبدیل شده بود ، باید دید می تواند در ترکیب یوونتوس جا بیفتد یا خیر ! ما منتظر هستیم تا ببینیم که مائوریسیو ساری می تواند از سانچز استفاده درستی کند یا نه !

دکتر حمید رضا صدر در حالی این صحبت ها را راجع به باشگاه یوونتوس بیان کرد که لوکاکو و الکسیس سانچز به باشگاه رقیب یوونتوس یعنی اینتر میلان پیوسته اند !

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها