کد خبر : 27488

پالس مثبت برانکو به پرسپولیس

پالس مثبت برانکو به پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی رابطه‌ای برای شناسایی هواداران وجود ندارد، اجرای قانون 90 به 10 شدنی نیست.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در مورد این که آیا برانکو ایوانکوویچ به درخواست مصالحه باشگاه پرسپولیس پالس مثبت داده، گفت: بله، مکاتباتی با او و مدیر برنامه‌هایش داشتیم و اعلام آمادگی کردیم که این موضوع دوستانه و بدون مراجعه به فیفا حل شود.

جای ما در فیفا نیست که رو در روی هم قرار بگیریم. این موضوع را انعکاس دادیم و قرار است با حضور خودش و مدیر برنامه‌اش جلسه‌ای بگذاریم و بتوانیم تامین مالی کنیم. امیدوارم که تفاهم کنیم و پول را پرداخت کنیم.

انصاری‌فرد در مورد این که مدیرعامل باشگاه تراکتور از بیرانوند شکایت کرده و معتقد است که او باید اخلاقش را اصلاح کند، گفت:‌ از نظر ما قضیه بیرانوند هیچ مشکلی ندارد. این قضیه برای ما تمام شده و مشکلی در کمیته انضباطی ندارد. هیچ گزارشی از داور و مرجع رسمی ارائه نشده و من هم نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.

او در مورد اینکه انتشار برخی فیلم‌ها باعث سوءتفاهم‌ می‌شود گفت: ما مورد خاصی از بیرانوند ندیدیم، حتی او بزرگوارانه عذرخواهی کرده؛ بنابراین دامن زدن به این داستان موردی ندارد. علی‌رغم اینکه توهین‌های زیادی به او شد اما او خویشتن‌داری کرد و باید از او تشکر کنم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها