کد خبر : 27090

اعلام آمادگی آشکار برای مدیرعاملی استقلال

اعلام آمادگی آشکار برای مدیرعاملی استقلال

سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن، اکنون در رسانه ها جدی ترین گزینه مدیرعاملی استقلال است. البته مشخص نیست که مدیرعامل استقلال حتما تغییر می کند یا نه اما رسانه های ورزشی آذری را گزینه ای جدی در صورت تغییرات احتمالی می دانند.

سعید آذری شب گذشته پستی دو پهلو در اینستاگرام خود منتشر کرد که به اعلام آمادگی برای قبول مدیرعاملی استقلال تعبیر شد.

او امروز هم در گفتگو با روزنامه خبرورزشی به طور آشکار از علاقه خود برای مدیریت در استقلال صحبت کرده است. هر چند تاکید کرده که صحبت رسمی در این خصوص با او نشده است.

جان کلام سعید آذری این بخش از صحبت های او است که می گوید: حمل بر غرور نشود. من مدیری هستم که با یک تیم شهرستانی در فوتبال ایران مطرح شدم و برای خودم اعتباری به دست آوردم. حاضر هم نیستم به هر بهانه‌ای آن را خراب کنم. اگر حس کنم توانش را دارم می‌آیم وگرنه مرد و مردانه آن را نمی‌پذیرم ولی تا این لحظه در خود می‌بینم که توان مدیریت باشگاه استقلال را با همه چالش‌هایش دارم. 

او در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرورزشی گفت: اگر پیشنهاد رسمی باشد باید با اعضای مجمع و هیئت‌مدیره نشست و حرف زد. مهم است که انتخاب‌کنندگان چه شرایطی برای مدیرعامل باشگاه‌شان فراهم می‌کنند. اگر ببینم بستر برای کار فراهم است قطعاً این موضوع را می‌پذیرم. چون طرفدار استقلال از مدیر‌عامل این باشگاه توقع ندارد تیمش را در لیگ برتر حفظ کند بلکه توقع دارد در لیگ برتر قهرمان شود، در جام‌حذفی قهرمان شود و در لیگ قهرمانان بهترین نتایج را به عنوان نماینده ایران به دست بیاورد. هر زمان حس کنم بستر مهیاست به درخواست رسمی مجمع باشگاه جواب «بله» می‌دهم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها