کد خبر : 27034

فاجعه دفاع استقلال به روایت تصویر

فاجعه دفاع استقلال به روایت تصویر

استقلال برای دومین هفته متوالی در لحظات پایانی مسابقه گل خورد. به نظر می‌رسد حواشی این باشگاه روی تمرکز بازیکن‌ها هم تاثیر گذاشته و تمرکز کافی در مسابقات ندارند. در این مسابقه شاگردان استراماچونی در یارگیری بازیکنان حریف اشتباه کردند و در ثانیه پایانی گل خوردند.

به گزارش سایت 90، این بار مدافعان استقلال رفتار درستی داشتند، ولی هافبک‌های این تیم متعهد نبودند. اتفاقی که باعث شد 3 بازیکن فولاد در دقیقه 95 بدون یارگیری در محوطه جریمه استقلال قرار بگیرند.

در تصویر زیر مشخص است که 5 بازیکن فولاد در نزدیکی دروازه استقلال حضور دارند. در حالی که فقط 4 استقلالی برای کنترل آن‌ها به دروازه نزدیک شده‌اند. در این لحظه فقط سیاوش یزدانی و عارف غلامی متعهد ظاهر شدند و شیمبا و نامداری دو مهاجم حریف را کنترل کردند و وریا غفوری هم در حال پوشش فضای خالی پشت آن‌هاست.

در حالی که سه بازیکن فولاد، عقب‌تر از این دو بازیکن منتظر ارسال توپ هستند. هافبک‌های استقلال هم به جای اینکه در آخرین حمله حریف به عقب بیایند و کمک کنند، در حال تماشای هنرنمایی حریف هستند. حتی شجاعیان که قصد کمک به دفاع را داشت هم به سادگی از مدافع فولاد دریبل خورد.

در نهایت یکی از همین سه بازیکن عقب فولاد یعنی امیرحسین باقرپور هم صاحب توپ شد و دو مرتبه به توپ ضربه زد تا گل تساوی مسابقه به ثمر برسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها