کد خبر : 26782

می‌ خواهند بلای شفر را سر استراماچونی در استقلال بیاورند

می‌ خواهند بلای شفر را سر استراماچونی در استقلال بیاورند

پیشکسوت استقلال در خصوص روابط روزهای اخیر سرمربی و مدیریت باشگاه استقلال صحبت های جنجالی را مطرح کرد.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفتگو با خبرورزشی گفت: به نظرم این استقلال با استراماچونی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آید و پتانسیل این کار را دارد.

نیکبخت در خصوص وضعیت کنونی استقلال گغت: اگر واقعیت را بگویم، مدیریت استقلال بسیار ضعیف است. من ۵ سال است به باشگاه استقلال نرفتم، ولی تیم خوبی داریم و می‌شود به آینده این تیم امیدوار بود. استقلال در این فصل تغییرات زیادی داشت و زمان می‌برد تا بازیکنان جدید که اکثراً هم جوان هستند، با شرایط استقلال وفق پیدا کنند و با یکدیگر هماهنگ شوند.

وی افزود:  نمی‌دانم این چه مدیریتی است که نمی‌توانند یک مترجم برای مربی بگذارند. آدم‌هایی که در رأس باشگاه حضور دارند در حد استقلال و هوادارانش نیستند.

چه سال گذشته و چه الان از بیرون سمپاشی می‌کنند و تیم را به حاشیه می‌برند. شفر تا قبل از شهرآورد پارسال بت بود و داشت کارش را انجام می‌داد. ولی بعدش شد دلال! مهدی رحمتی با این همه سابقه یک‌شبه شد باندباز؟ اگر پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی گل می‌شد هیچ‌کدام از این اتفاقات نمی‌افتاد. همان بلایی که سر شفر آوردند، می‌خواهند سر استراماچونی بیاورند. امیدوارم به استراماچونی زمان بدهند و بگذارند کارش را بکند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها