کد خبر : 26588

توضیحات بیشتر سرپرست پرسپولیس در مورد دوپینگ احمدوند

توضیحات بیشتر سرپرست پرسپولیس در مورد دوپینگ احمدوند

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: با پرسپولیس زمانی قهرمان شدم که عده‌ای شیر می‌خوردند.

به گزارش خبرورزشی، محسن خلیلی در مورد مشکلی که برای احمدوند بازیکن جوان پرسپولیس به وجود آمد، گفت: زمانی که ما در ترکیه بودیم چند بازیکن زیر ۲۳ سال جذب تیم شدند که احمدوند نیز جزو آن‌ها بود.

از آنجا که مرکز ایفمارک آزمایش خون هم می‌گیرد در این آزمایش مشخص شد که او ماده ممنوعه‌ای را مصرف کرده است.

وقتی دکتر حقیقت جواب آزمایش‌ها را گرفت به ما منتقل کرد و ما هم به باشگاه گزارش دادیم و باشگاه هم به خاطر دفاع از منافع پرسپولیس تصمیم گرفت که ریسک نکند. با این حال دکتر حقیقت وقت گرفت که این بازیکن به ایفمارک برود، اما او از هماهنگی دکتر سرپیچی کرد و بعد از ۲-۳ روز به ایفمارک رفت. به باشگاه حق بدهید که از منافع خودش دفاع کند. اگر این کار را نمی‌کردیم در آینده از باشگاه می‌پرسیدند که چرا دقت‌نظر نداشتید. مثل مورد چکاپ مایگا مشخص شد او هپاتیت دارد. حتی کسانی بودند که می‌گفتند قرارداد را جلسه‌ای ببندید، اما باشگاه زیر بار این موضوع نرفت.

وی در مورد اتهاماتی که به این خاطر در فضای مجازی مطرح می‌شود، گفت: این مسائل چیز جدیدی نیست. در فضای مجازی آدم‌های مجازی چندین وقت است که به من حمله می‌کنند و ما می‌دانیم که آن‌ها از کجا حمایت می‌شوند.

ما این همه تیم در لیگ برتر داریم، اما هر مشکلی که پیش بیاید به من و پرسپولیس ربط داده می‌شود. پست من مشخص است و یکسری وظایف مشخص دارم. من سرپرستی هستم که در حیطه تیم پاسخگو خواهم بود، اما در مورد مسائل کلان نه، نمی‌دانم آن‌ها چرا خسته نشدند. حتی در فضای مجازی مطرح شد که من با کریم باقری مشکل دارم به همین خاطر در رختکن به کریم باقری گفتم که آیا با من مشکل دارید او خندید و گفت: مسائل همیشه هست و نباید به آن‌ها توجه کرد. 

خلیلی در ادامه گفت: خیلی جالب است که فوتبال ما را فضای مجازی به حاشیه می‌برد. افراد کوچک به شناخته شده‌ها تهمت می‌زنند، اما سابقه آن‌ها مشخص است و همه می‌دانند که آن‌ها چه کار کردند و چه دلالی‌هایی کرده‌اند. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها