کد خبر : 26186

بمب داخلی نقل و انتقالات استقلال منفجر می شود؟

بمب داخلی نقل و انتقالات استقلال منفجر می شود؟

این روزها زمزمه بازگشت بازیکن ملی پوش استقلال به این تیم بلندتر از زمان های دیگر به گوش می رسد.

روزبه چشمی یکی از اولین بازیکنانی بود که در همان پایان لیگ هجدهم ساز جدایی از استقلال را کوک کرد و حتی منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد هم نماند.

این مدافع - هافبک ملی پوش خیلی زود مذاکراتش را با یک تیم قطری آغاز کرد و به نظر می رسید با اخباری که از توافق دو طرف به گوش می رسید، یکی از اولین بازیکنان جدا شده از استقلال باشد که تکلیفش مشخص می شود. اما این اتفاق تا همین امروز رخ نداده است.

پس از تیم قطری صحبت از تیم ترکیه ای به میان آمد و بعد هم گفته شد که چشمی قصد ادامه فوتبال در اروپا را دارد. گزینه هایی که به نظر می رسد همه در حد مذاکره باقی مانده اند. بعد نوبت به مطرح شدن تیم های داخلی مانند تراکتور و سپاهان رسید که هر دو تکذیب شد و در نهایت به نظر می رسد چشمی بعد از چند ماه چرخیدن اکنون در حال رسیدن به سر خانه اول است!

در این راستا خبر می رسد که سرمربی استقلال در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی با مدافع فصل گذشته این تیم داشته است و احتمال اینکه این بازیکن تا شروع لیگ نوزدهم قرارداد خود را تمدید کند بسیار زیاد است.

اگر روزبه چشمی به استقلال برگردد تنها ماحصل این رفت و برگشت دوری بلند مدت از تمرینات بوده که قطعا روی کیفیت کار او در اوایل لیگ تاثیر می گذارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها