کد خبر : 25538

رقم قرارداد بازیکنان استقلال چگونه رسانه ای شد؟

رقم قرارداد بازیکنان استقلال چگونه رسانه ای شد؟

روزنامه گل تایید کرد که غفلت هیات فوتبال تهران باعث دسترسی این روزنامه به ارقام قراردادها شده است.

روزنامه گل روز یکشنبه بعد از انتشار رقم قرارداد باشگاه استقلال با پاسخ بخش رسانه ای باشگاه استقلال رو به رو شد؛ استقلالی ها در توضیحات خود هیات فوتبال تهران را مقصر دانستند و حالا رضا خدادادی سردبیر روزنامه گل با اشاره به این موضوع که از رویکرد باشگاه استقلال برای تعامل در آینده خیلی استقبال نمی کند، در تایید صحبت های این باشگاه اعلام کرد که غفلت مسئولان هیات فوتبال باعث شده تا این روزنامه به این ارقام دسترسی پیدا کند و به عنوان وظیفه رسانه ای خود این ارقام را منتشر کرده است.

سایت ورزش سه با توجه به انتشار توضیحات باشگاه استقلال در این باره، توضیحات روزنامه گل را نیز منتشر می کند:

درخصوص افشای عدد قرارداد بازیکنان استقلال در شماره روز شنبه گل که بازتاب فراوانی داشت ذکر چند نکته الزامی است:

اول:انتقاد در خصوص انتشار این قراردادها و اینکه چرا در مورد پرسپولیسی ها چنین نکردیم جواب ساده ای دارد.گل اولین رسانه ای بود که ریز قرارداد کالدرون را هم منتشر کرد و در آن مقطع توسط پرسپولیسی ها محکوم شد.پس نگاه رنگی نداریم. موضوع کاملا خبری وحرفه ایست.

دوم:خبرنگاران زیادی در محل هیات فوتبال حضور داشتند و امکان دیدن این ارقام توسط آنها وجود داشت و البته دقت خبرنگار گل والبته غفلت مسئولان هیات باعث لو رفتن آن شد وانتشار آن می تواند هیات فوتبال و البته باشگاه استقلال وحتی سایر باشگاهها را در حفظ اسرار خود کوشاتر کند.

سوم:در باب دعوای پیش آمده میان باشگاه استقلال و هیات فوتبال درخصوص مقصر لو رفتن این خبر ،گل ضمن رد ادعای روابط عمومی هیات فوتبال اعلام می کند که جزییات اعداد از روی دفتر این هیات قابل رویت بود ودر این ماجرا ضعف هیات فوتبال در اداره اتاق ثبت قرارداد والبته قابل دسترسی بودن اعداد برای افراد حاضر در اتاق علت بود.

چهارم:برخی از رسانه ها که گویا خود را گزینه مدیا آفیسری این باشگاه می دانسته اند و برخی تغییرات دراین باشگاه معادلاتشان را برهم زده روابط عمومی ومسئولان رسانه ای باشگاه وحتی جواد زرینچه کاپیتان سابق باشگاه را هدف قراردادند که گل رسما اعلام می کند ایشان نقشی در این ماجرا نداشته اند.

پنجم: گل موظف به اعلام حقیقت بود.باشگاه استقلال هم در تعریف سطح تعاملات و ارتباطش با  آن اشاره کرده است مختار است.اگرچه که گل آنها را برای چنین موضعگیری ای درک می کند و یادآور می شود هیچ کجای دنیا رسانه ای را بابت انجام کار حرفه ای اش مواخذه نمی کنند.گل بدون شک به دنبال بالاترین سطح از ارتباط بر پایه اصول حرفه ایست که بر این باوریم دوستانمان در بخش رسانه ای استقلال به آن اشراف کامل دارند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها