کد خبر : 25158

استقلال ترسناک آقای استراماچونی

استقلال ترسناک آقای استراماچونی

سرمربی ایتالیایی استقلال در اردوی پیش فصل این تیم به نوعی با سیاست عمل کرد تا نقطه ضعف آبی‌ها را برطرف کند. نتایج بازی های تدارکاتی نیز نشان می دهد که استرا به دنبال ساختن یک استقلال هجومی و ترسناک در خط حمله است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی داشته است و بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده اند و برخی کارشناسان معتقدند با این تغییرات استقلال در فصل آتی بازی های اول فصل را از دست خواهد داد و تیم نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.

آندره‌آ استراماچونی به این موضوع واقف است که باید این نفرات را هر چه سریعتر به هماهنگی کامل برساند و در این راه بازی های تدارکاتی زیادی را برای تیمش در نظر گرفته است.

استقلال در اردوی پیش فصل خود تاکنون هفت بازی تدارکاتی را در نظر گرفته بود و در این بازی‌ها موفق شد ۶ پیروزی بدست بیاورد و صرف نظر از اینکه تیم‌های روبروی استقلال قدرت لازم را داشتند یا خیر باید گفت این بازی‌ها در هر سطحی انجام شود منجر به هماهنگی کامل تیم خواهد شد و این سیاست مرد ایتالیایی استقلال می‌تواند ضعف نقل و انتقالاتی آبی‌ها در بحث تغییرات زیاد را جبران کند و از همان ابتدا تیم با هماهنگی کامل در رقابت‌های لیگ حضور یابد.

استقلال در بازی‌های دوستانه موفق شد ۲۶ گل به ثمر برساند و ۴ بار دروازه این تیم توسط حریفان باز شد و این موضوع نشان از روحیه تهاجمی تیم استراماچونی دارد و دفاع قدرتمند تیم استقلال نیز حاصل تفکرات ایتالیایی سرمربی این تیم است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها