کد خبر : 24802

آمار بسیار نگران کننده گزینه خارجی استقلال

آمار بسیار نگران کننده گزینه خارجی استقلال

بازیکن بوسنیایی که در رادار استقلال قرار گرفته، در سال های اخیر هرگز آمار قابل قبولی از خودش در زمین فوتبال به جا نگذاشته است.

به گزارش خبرورزشی، دانیل پاولوویچ مدافع بوسنیایی که روز گذشته سایت‌های ایتالیایی خبر از استقلالی شدنش دادند در طول ۴، ۵ سال گذشته بازی‌های خوب و متداومی در تیم‌های خود نداشته است.

دانیل پاولوویچ با وجود فیزیک خوبی که دارد بیش از یک سال است اصلاً بازی نکرده و باید دید اگر به تهران بیاید می‌تواند نظر کادر فنی ایتالیایی استقلال را جلب کند یا نه! در ادامه به بررسی وضعیت این بازیکن پرداختیم. 

دانیل پاولوویچ فصل ۱۹-۲۰۱۸ در سری B به عضویت تیم پروجا درآمد ولی از اول تا آخر فصل تنها دو بار فرصت پیدا کرد تا در دو بازی روی نیمکت این تیم بنشیند! دیدار برابر کرومونزه و هِلاس ورونا!

آخرین بازی که دانیل پاولوویچ در یک تیم فوتبالی به میدان رفته چهارم آوریل سال ۲۰۱۸ بود، ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۷. دیدار کروتونه مقابل تورینو که با شکست ۴ بر یک تیم دانیل پاولوویچ به پایان رسید. پس از آن، این بازیکن هنوز در هیچ لیگ رسمی به زمین نرفته و احتمالاً در ریکاوری بوده است! یک سال و ۳ ماه و ۳۰ روز پیش که فردا به یک سال و ۴ ماه افزایش پیدا می‌کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها