کد خبر : 24515

پشت پرده قرار گرفتن نام 6 بازیکن بزرگ استقلال در لیست خروج

پشت پرده قرار گرفتن نام 6 بازیکن بزرگ استقلال در لیست خروج

علی خطیر معاون مستعفی استقلال در کنفرانس خبری دیروز خود مدعی شد که یک عضو هیات مدیره لیست خروجی حاوی نام شش بازیکن بزرگ استقلال را نوشته است.

به گزارش تسنیم، خطیر در پاسخ به این پرسش که «چه کسانی در هیئت مدیره استقلال دوست نداشتند علی خطیر در باشگاه استقلال به کارش ادامه دهد؟»، عنوان کرد: به‌هرحال همه‌ی دوستان هیئت مدیره می‌دانند که در فروردین ماه کدام عضو هیئت مدیره لیست خروج استقلال را نوشت.

او نام پژمان منتظری، خسرو حیدری، مهدی رحمتی، علی کریمی، فرشید باقری و روزبه چشمی را به عنوان بازیکنان خروجی فصل بعد استقلال نوشت. من نمی‌خواهم اسم بیاورم که چه کسی بود، اما همه را متقاعد کرد که این بازیکنان در فصل بعد در استقلال نباشند.

امیدوارم دوستان این مسئله را تکذیب نکنند، چون مجبور می‌شوم اسناد آن جلسه را منتشر کنم. بعد از آن من شدم آدم بد و این دوستان شدند آدم خوب. مگر می‌شود شما لیست خروج بازیکنان را تنظیم می‌کنید، بعد با همان بازیکنان مذاکره می‌کنید؟ چطور این اتفاقات می‌افتد؟ شما هدف‌تان این بود که علی خطیر را خراب کنید. هوادار که این موضوعات را نمی‌داند.

شما نمی‌دانید که چقدر برای دختر هشت ساله من فحش ناموس می‌فرستادند. زمانی من فکر می‌کردم که خیلی بی‌غیرت هستم. من که نه پولی گرفتم و نه دنبال صندلی قدرت بودم. من که عین آقای فتح‌الله‌زاده همیشه چمدانم دستم هست و دارم می‌روم.

من اگر کاسب باشم مگر دیوانه‌ام که از این میز تکان بخورم. شما اسم تمام این بازیکنان را می‌گویید، بعد می‌گویید فقط یک بازیکن باشرف در استقلال وجود دارد و بروید با پژمان منتظری صحبت کنید. من مجبورم این حرف‌ها را بزنم، من دیگر در استقلال نیستم، ولی هواداران باید همه چیز را بدانند. این دوستان بیایند حرف بزنند، من دیگر حرف نمی‌زنم مگر اینکه این دوستان حرف بزنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها