کد خبر : 24512

بازیکن پرسپولیسی پشت پرده آمدن استراماچونی به استقلال

بازیکن پرسپولیسی پشت پرده آمدن استراماچونی به استقلال

عل خطیر در بخشی از کنفرانس خبری روز گذشته خود در مورد چگونگی آمدن استراماچونی به استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

معاون پیشین باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که در این مدت استراماچونی از عملکردش در استقلال رضایت داشته است و در جلسه‌ای که با حضور وی، فتحی و استراماچونی برگزار شد چه مباحثی مطرح شده است، گفت: در مورد اینکه آقای استراماچونی ناراحت بود یا نه، باید بگویم که آمدن استراماچونی به ایران خیلی راحت نبود.

او یک برند و نام بزرگ بود. برای آوردن او به ایران مطالعه شده بود. اولین تماس من با او فروردین ماه امسال بود.

ما یکسری فاکتورها مدنظر داشتیم و دقیقاً به استراماچونی می‌خورد. ما نمی‌خواستیم یک مربی مسن بیاوریم و فقط برای پول بیاید کار کند. ما مربی می‌خواستیم که انگیزه داشته باشد و استقلال را پله کند. مربی باشد که با مربیان بزرگ کار کرده باشد و دانش داشته باشد. من به شخصه مربیان ایتالیایی را خیلی دوست دارم. اگر مطالعه کنید 60 تا 70 درصد موفقیت‌ها در فوتبال بین‌المللی برای مربیان ایتالیایی است. وقتی در ابتدا با استراماچونی تماس گرفتیم او فوتبال ایران را نمی‌شناخت. بعد از مدتی که مکاتبات‌مان زیاد شد، او قبول کرد که به پیشنهاد استقلال فکر کند.

خطیر در این مورد ادامه داد: استراماچونی ایجنت خود را به ما معرفی کرد و چندین جلسه با ایجنتش برگزار کردیم. بعد از آن متوجه شدیم که ایجنت استراماچونی مدیر برنامه‌های رحمان رضایی (بازیکن سابق پرسپولیسی) هم بوده است و از رحمان خواستیم که به ما کمک کند تا او را متقاعد کند که در ایران کار کند. رحمان رضایی این لطف را به باشگاه استقلال کرد و این اتفاق رقم خورد. استراماچونی هم از ولاسکو و چند دوست دیگر در مورد ایران اطلاعات گرفت.

من همان ابتدای ورود استراماچونی به او گفتم که نمی‌خواهم در استقلال بمانم. او ناراحت شد که شما من را به استقلال آوردید و خودت می‌خواهی بروی. او به من گفت که در استقلال بمان تا شرایط من خوب شود و بعد از آن اگر خواستی برو. من به این نتیجه رسیدم که هسته اصلی تیم تشکیل شده و بازیکنان خوب تمرین می‌کنند و آن اتفاق آخر هم که افتاد دامن زد تا من تصمیمم را زودتر بگیرم. اینکه استراماچونی ناراحت شده است یا نه، من از او عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم بیشتر از این کنار او باشم. من به استراماچونی گفتم که هر کمکی که از دستم بر بیاید صادقانه در خدمت او و باشگاه استقلال هستم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها