کد خبر : 24108

تعلل استقلال بازیکن مورد نظر را به پرسپولیس می رساند؟

تعلل استقلال بازیکن مورد نظر را به پرسپولیس می رساند؟

طی روزهای اخیر مدیربرنامه‌های ایرانی صفا هادی این بازیکن را به پرسپولیس پیشنهاد داده و شاید جالب باشد بدانید این هافبک عراقی به‌شدت مورد پسند کالدرون قرار گرفته و در همین زمینه مذاکرات برای جذب وی توسط باشگاه سرخ‌پوش آغاز شده است.

به گزارش فرهیختگان ، بعد از بشار رسن عراقی شاید طی روزهای آینده صفا هادی هموطن وی نیز لباس پرسپولیس را بر تن کند و این درحالی است که هادی مدت‌هاست مدنظر استقلال است و چه‌بسا تعلل آبی‌ها باعث شود صفا هادی دومین عراقی‌ای باشد که برای فصل نوزدهم لیگ برتر لباس پرسپولیس را بر تن کند.

صفا هادی به جز پیش‌فصل جاری در دو مقطع دیگر در سال‌های پیش نیز مورد توجه استقلال قرار گرفته و مذاکرات برای استقلالی شدن وی در این دو بار نیز انجام شده بود، اما هر بار به دلایلی این امر محقق نشد تا کار آبی‌پوش شدن هافبک دفاعی الزورا به فصل آینده کشیده شود. 

در همین راستا و بعد از معرفی صفا به استراماچونی و تایید وی، کارهای انتقال این بازیکن به استقلال انجام شد و اتفاقا روند خوبی نیز در این خصوص طی شد، با این حال قصه استقلالی شدن رضا اسدی در کنار ماندن یا نماندن علی کریمی و البته بازگشت فرشید کریمی به جمع آبی‌ها یک‌بار دیگر پروسه آبی‌پوش شدن صفا هادی را متوقف کرد تا این‌بار خبر عجیب دیگری درخصوص این بازیکن منتشر شود.

عارف جایگزین هادی شد؟

پیشنهاد استقلال به صفا هادی درحال عملیاتی شدن بود که به دلایلی که پیش‌تر ذکر ‌شد، توسط فتحی، مدیرعامل استقلال این روند متوقف شد تا تکلیف بازیکنان ایرانی در پست هافبک دفاعی مشخص شود.  در همین زمینه حتی شنیده می‌شود یکی از دلایل دستور توقف مذاکره با هادی پیوستن عارف غلامی، مدافع چند پسته فصل گذشته فولاد به استقلال است و از آنجا که عارف توانایی حضور در پست هافبک دفاعی هم دارد، همین موضوع استقلالی‌ها را تا حدی از جذب هافبک عراقی منصرف کرده است.

صفا در تور پرسپولیس!

با این حال و طی روزهای اخیر مدیربرنامه‌های ایرانی صفا هادی این بازیکن را به پرسپولیس پیشنهاد داده و شاید جالب باشد بدانید این هافبک عراقی به‌شدت مورد پسند کالدرون قرار گرفته و در همین زمینه مذاکرات برای جذب وی توسط باشگاه سرخ‌پوش آغاز شده است.

حالا باید صبر کرد تا درنهایت مشخص شود هافبک جنجالی فصل گذشته الزورای عراق سرانجام سر از لیگ برتر ایران درمی‌آورد یا خیر و در این صورت آیا درنهایت این بازیکن استقلالی می‌شود یا پرسپولیسی؟

مشکل گذرنامه حل شد؟

ملی‌پوش جوان الزورا مشکل بزرگی دارد، چون با دستور ویژه مقامات دولتی این بازیکن از حضور در بازی‌های خارج از این کشور محروم خواهد بود. به نوشته یک سایت عراقی مشخص شده یک تقلب بزرگ در صدور گذرنامه صفا هادی رقم خورده است، چون مقامات ثابت کرده‌اند که صفا هادی در یکی از مدارک رسمی خود دست برده، از این‌رو گذرنامه او باطل شد و به همین دلیل هادی نتوانست تیمش را در سفر به تهران همراهی کند و عجیب اینکه این موضوع حتی باعث شد حضور این بازیکن در جام ملت‌های آسیا نیز تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

با این حال شنیده می‌شود مشکل گذرنامه هادی برطرف شده و این بازیکن برای اینکه برای ادامه دوران فعالیتش راهی کشورهای دیگر ازجمله ایران بشود، مشکلی نداشته و باید دید روند مذاکراتش با سرخابی‌های پایتخت به کجا می‌انجامد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها