کد خبر : 24049

مهاجم گرانقیمت فرانسوی در یک قدمی پرسپولیس

مهاجم گرانقیمت فرانسوی در یک قدمی پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا امانوئل ریویر فرانسوی را با عقد قراردادی ۸۰۰ هزار یورویی به خدمت بگیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیران باشگاه پرسپولیس درصدد هستند تا به جای ماریو بودیمیر کروات، یک مهاجم خارجی دیگر به خدمت بگیرند و به همین دلیل مذاکرات خود را با چند بازیکن آغاز کرده اند، اما هنوز به توافق نرسیده اند.

یکی از بازیکنان مدنظر گابریل کالدرون و پرسپولیس، امانوئل ریویر فرانسوی است که در سال ۱۹۹۰ به دنیا آمده و سابقه بازی در موناکو فرانسه، متز فرانسه، نیوکاسل انگلیس، اوساسونا اسپانیا و ... دارد و همراه با موناکو در لیگ ۲ فرانسه به قهرمانی رسیده است. این بازیکن در تمامی رده‌های ملی خروس‌ها (لقب فرانسه) بازی کرده، اما به تیم بزرگسالان نرسیده است.

این مهاجم در تمام تیم‌هایی که بازی کرده، تعداد بازی‌های بالایی دارد و گلزن است و باید دید با حضور در پرسپولیس می‌تواند این روند را ادامه دهد یا خیر؟

۱۸۲ سانتی متر بلندی قامت این بازیکن است و ارزش امانوئل ریویر در سایت ترانسفرمارکت ۸۰۰ هزار یورو درج شده که با توجه به اینکه او اکنون بازیکنان آزاد محسوب می‌شود، پرسپولیسی‌ها می‌توانند با قیمت کمتر او را به خدمت بگیرند. همچنین سایت ترانسفرمارکت نیز که در بحث ارزش بازیکنان و نقل و انتقالات معتبر محسوب می شود، اعلام کرد امانوئل با تیمی مذاکره می‌کند که به احتمال زیاد پرسپولیس است.

پیش از این مدیران باشگاه پرسپولیس به هاسکیچ و ... پیشنهاد داده بودند که آن‌ها نپذیرفتند به جمع سرخپوشان ملحق شوند.  

در پایان گفتنی است، پرسپولیس در خط حمله بازیکنانی از جمله مهدی شریفی، مهدی ترابی، سعید کریمی، امیر روستایی، علی علیپور و ... در اختیار دارد که گفته می‌شود شاید علیپور جدا شود که البته هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نشده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها