کد خبر : 23954

طارمی بالاخره گفت چرا به پرسپولیس نیامد

طارمی بالاخره گفت چرا به پرسپولیس نیامد

مهدی طارمی می توانست با بازگشت به پرسپولیس به بمب نقل و انتقالات نه تنها پرسپولیس بلکه کل فصل تبدیل شود.

البته در میان برخی هواداران همچنان در فضای مجازی مخالفت خود با این بازگشت را اعلام می کردند. اما بازگشت و گلزنی طارمی می توانست آشتی را بین او هواداران برقرار کند.

اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و طارمی به تیم ناشناخته ای از پرتغال رفت تا پرونده بازگشت او دست کم در لیگ نوزدهم بسته شود.

حالا او در گفتگو با ورزش سه به دلایل عدم بازگشت به پرسپولیس اشاره کرده است.

مهدی طارمی : بعد از قطر همانطور که گفتم تمام فکرم این بود که فوتبال اروپا را تجربه کنم چرا که علاقه خاصی به آن داشتم. چند بار درباره پرسپولیس صحبت کردم و صادقانه به آقای نبی هم گفتم که دوست دارم فوتبال اروپایی را تجربه کنم. اصلا بحث مالی برایم به وجود نیامد. من یک پیشنهاد فوق العاده از قطر داشتم که نزدیک به 3 میلیارد به من می داد و هر کس جای من از آن نمی گذشت اما من گذشتم برای اینکه علاقه داشتم راهی اروپا شوم. طرفداران واقعی می دانند که من طی این سال‌ها دوست داشتم به هر شکلی شده در فوتبال اروپا باشم؛ شاید به شکل مناسبی نبوده و اشتباهاتی داشتم اما واقعا این خواسته قلبی‌ام بود که راهی فوتبال اروپا شوم. من پرسپولیس را خانه خودم می دانم و هیچ وقت بحث مالی نداشتم. از قبل گفته بودم نمی خواهم به ایران بیایم و هیچ وقت بحث مالی نداشتم. یک سری آدم ها بودند که دوست داشتند از این بحث سواستفاده کنند و خودشان را آدم خوبه نشان دهند و مرا جلوی هواداران قرار دهند و من بد شوم ولی نتوانستند و خدا را شکر این اتفاق پیش نیامد. من همیشه برای هواداران و پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم و این آرزوی قلبی ام است. پرسپولیس حکم خانه ام را دارد و کسی که بخواهد وارد خانه‌اش شود مطمئنا بحث مالی ندارد و فقط می تواند درباره شرایط پیشرفت صحبت کند. من این کار را انجام دادم و خیلی ها به من گفتند برو به اروپا و انشاالله بعدا با هم کار کنیم و من هم تشکر کردم. من هیچ وقت بحثی با پرسپولیس نداشتم که بخواهند بحث مالی پیش بیاید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها