کد خبر : 23814

خروجی سوم پرسپولیس در تابستان کیست؟

خروجی سوم پرسپولیس در تابستان کیست؟

باتوجه به عزم سرخ ها برای جذب یک مهاجم خارجی، یک بازیکن بزرگسال دیگر نیز باید از فهرست این تیم کنار گذاشته شود.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز (دوشنبه) اولین تمرین خود پس از اردوی ترکیه را انجام خواهد داد و روز چهارشنبه نیز در دومین بازی تدارکاتی با هدایت کالدرون به مصاف سایپا می‌رود. تیم پرسپولیس در حالی پای به لیگ نوزدهم خواهد گذاشت که نقل و انتقالات پرسروصدایی را سپری کرد و به نظر می رسد این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت.

آن ها پس از بحران جدایی برانکو ایوانکوویچ و انتخاب سرمربی، به چالش بازگشت ستاره های سابق رسیدند، سپس نوبت به جدایی سروش و مصلح رسید و حالا همه منتظر سومین خروجی و جذب یک مهاجم هستند؛ اتفاقی که می‌تواند فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار دهد.

اکنون در لیست 18 نفره پرسپولیس این بازیکنان حضور دارند: بیرانوند، رادوشوویچ، شیری، ماهینی، حسینی، خلیل زاده، کنعانی، انصاری، کامیابی نیا، نوراللهی، ربیع خواه، ترابی، عالیشاه، احمدزاده، امیری، نعمتی، علیپور، وشریفی.

چه کسی خط می‌خورد؟

در طول فصل نقل و انتقالات، بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، مهدی شریفی و امید عالیشاه نامزدهای جدایی بودند.

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان دوم تیم پرسپولیس حتی پیش از سفر به ترکیه از سوی کالدرون در فهرست مازاد قرار گرفت اما در نهایت باتوجه به قراردادش در تیم پرسپولیس ماند. حالا باتوجه به محرومیت بیرانوند در بازی اول و عملکرد خوب رادو در تمرینات، به نظر می رسد پروژه جدایی او منتفی شده باشد.

درباره محسن ربیع خواه نیز شایعات زیادی به گوش می‌رسید اما هافبک دفاعی شماره 18 سرخ ها قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا در این تیم ماندگار شود اما اتفاقی که برای مصلح رخ داد نشان می دهد که تمدید قرارداد هم حتی نمی تواند حضور یک فوتبالیست را قطعی کند.

بنابراین حسین ماهینی، مهدی شریفی و امید عالیشاه مهم ترین گزینه ها برای خروج به شمار می‌روند.

در انتظار تست پزشکی حسین ماهینی

ماهینی در اردوی ترکیه نیز از انجام تمرینات ناتوان بود و به همین خاطر به تهران بازگشت تا شایعات درباره او بیشتر شود. در شرایطی که چند رسانه به شکل غیررسمی آسیب دیدگی شدید کاپیتان دوم سرخ ها از ناحیه رباط صلیبی را تائید کردند اما خبرگزاری فارس به نقل از این بازیکن نوشت: «ماهینی دو هفته دیگر به تمرینات بازخواهد گشت».

از طرف دیگر دکتر حقیقت در گفتگویی اعلام کرد که وضعیت حسین ماهینی تا عصر امروز مشخص می شود.

حال در صورتی که مصدومیت ماهینی شدید باشد، به احتمال زیاد او از فهرست سرخ ها خط می خورد اما در غیر این صورت، امید عالیشاه و مهدی شریفی به در خروجی نزدیک خواهند شد. آخرین خبر درباره امید عالیشاه این است که او پیشنهاداتی از تیم های ترکیه ای دارد و مذاکراتی را با ایرج عرب در این خصوص انجام می دهد اما طبیعتا کاپیتان سوم پرسپولیس تمایل دارد تا در جمع قرمزپوشان بماند.

انتخاب غیرمنتظره در کار نیست؟

اولین خروجی پرسپولیس در دوران کالدرون یعنی سروش رفیعی، انتخابی غیرمنتظره بود که هواداران پرسپولیس را شوکه کرد. جدایی او که جزو بازیکنان اصلی پرسپولیس در لیگ هجدهم محسوب می شد، سبب شد تا هواداران گمان کنند مازاد بعدی نیز غیرمنتظره خواهد بود.

نیمکت نشینی سیدجلال، شایعات درباره شجاع خلیل زاده و... همگی اتفاقاتی بودند که هواداران پرسپولیس را نگران کردند اما در نهایت هر کدام در حد شایعه باقی ماندند و از سوی طرفین تکذیب شدند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها