کد خبر : 23781

ماجرای عادل فردوسی پور و گم شدن 250 میلیارد تومان!

ماجرای عادل فردوسی پور و گم شدن 250 میلیارد تومان!

گیشۀ مطبوعات ورزشی امروز صبح ایران، بار دیگر درگیر با عادل فردوسی‌پور شد تا این مجری و مفسر و تهیه‌کنندۀ توانمند را به فسادی سنگین متهم نمایند.

به گزارش ورزش 11 - عادل فردوسی‌پور که دیگر نسخه‌اش احتمالاً برای همیشه در فوتبال ایران پیچیده شد و از صحنۀ آن ناپدید گردید، امروز صبح از سوی یکی از مطبوعات داخلی، با اتهام سنگین فساد مالی روبرو شد تا ضمن تخریب برنامۀ پایان یافته نود، آن را محل گمشدن بیش از 250 میلیارد تومان درآمد حاصل از اپلیکیشن نود، سامانۀ پیامکی و سایت اینترنتی و کانال تلگرامی و ...، معرفی نمایند.

عادل فردوسی‌پور
عادل فردوسی‌پور

 

متهم ساختن فردوسی‌پور در این وضعیت که او حتی قادر به مصاحبه کردن هم نیست، آسوده‌ترین کار ممکن است، نه تنها روزنامه‌های مشهور، بلکه وزارت امور خارجۀ جیبوتی هم می‌تواند چنین ادعایی را مطرح کند، چرا که او کیسۀ بوکس ایده‌آلی محسوب می‌شود، نه پاسخ می‌دهد، نه درگیر می‌شود و نه تریبونی در اختیار دارد و قدرت مانورش به صفر رسیده و کسی در صورت گرفتن انگشت اتهام به او، اعتراض نمی‌کند.

نه به آن روزها که از عادل قدیسه می‌ساختند و بت او را می‌پرستیدند، نه به امروز که او را متهم به فساد می‌کنند! خودمان هم نمی‌دانیم اصلاً چه می‌کنیم! همسو با موج می‌تازیم و در سیاهی لشگرها گم می‌شویم؛ ما نیز در همان روزهایی که عادل را می‌پرستیدید، بابت عقب‌نشینی‌ها و از دست دادن صراحت گفتار و البته جهت‌گیری‌های غیرمنطقی‌اش به سود کی‌روش و القای یک انتخاب به مخاطبین فوتبال؛ منتقد سرسخت او بودیم، اما امروز عادل را نقد کردن و تهمت زدن چه سودی خواهد داشت؟! حمایت از عادل در این مقطع نیاز است یا تخریب؟! آن هم با ادعایی که در هیچ عقل سلیمی نمی‌گنجد!

عادل فردوسی‌پور
عادل فردوسی‌پور

 

همگی خوب می‌دانیم که اپلیکیشن نود و سامانه پیامکی و حتی وبسایت و کانال تلگرام آن، تحت مدیریت شرکت‌های بزرگ و شرکایی پشت پرده بوده است، عادل فردوسی‌پور حتی اگر سوپرمن هم می‌بود، نمی‌توانست در سازمان صدا و سیما که برای هر ثانیه از آن محاسبۀ عملکرد قرار می‌گیرد، اینچنین 250 میلیارد تومان به جیب بزند! نخیر! نود وزارت نفت نبود و عادل نیز بابک زنجانی نیست! شفافیت نود و عملکرد فردوسی‌پور تنها نقطه‌ای است که همواره کسی نمی‌تواند به آن خدشه‌ای را وارد سازد، پس خودمان را خسته نکنیم و به جای این برخوردهای ناجوانمردانه، حداقل سکوت پیشه کنیم!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها