کد خبر : 23430

مدافع رانده شده پرسپولیس با رفتن به استقلال انتقام می گیرد؟

مدافع رانده شده پرسپولیس با رفتن به استقلال انتقام می گیرد؟

مدافع کنار گذاشته شده پرسپولیس با گلایه از رفتاری که باشگاه و سرمربی در قبال او داشته اند به طور تلویحی گفت که شاید به تیم رقیب سنتی برود.

شایان مصلح که به همراه سروش رفیعی به صورت غیرمنتظره ای از لیست پرسپولیس برای فصل بعد کنار گذاشته شد سخنانی گفته که برای هواداران پرسپولیس خوشایند نخواهد بود.

این بازیکن با اخلاق در بخشی از سخنان خود به انتقال احتمالی به رقیب سنتی پرسپولیس اشاره کرد. و چه کسی است که نداند این تیم فقط می تواند استقلال باشد.

شاید مصلح در این خصوص خطاب به هواداران گفت: شاید مجبور شوم به تیمی بروم که شما دوست نداشته باشید. شاید به تیمی بروم که رقیب سنتی شما باشد. ممکن است به هر تیمی بروم اما رفتاری از من نمی بینید که شما را ناراحت کند. من حرمت نان و نمک را نگه می دارم چون شما را دوست دارم. من همان شایان مصلحی هستم که دو سال پیش به پرسپولیس آمدم و هیچ فرقی در رفتار من ایجاد نشد. همه می دیدید که در ورزشگاه کاظمی مدت زیادی می ایستادم و با شما عکس می گرفتم. همه سعی و تلاشم را کردم تا محبت هایتان را جبران کنم.

من همیشه نان حلال بر سر سفره ام بردم و در هر تیمی که باشم (در ایران) بخواهم روبروی پرسپولیس بایستم باید بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم. اما هواداران این تیم بدانند من چه برگردم و چه برنگردم تا ابد همه شما را دوست دارم و شما هواداران پرسپولیس برای من عزیز هستید. مطمئن باشید رفتاری از من سر نمی زند که شما را ناراحت کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها