کد خبر : 23334

برانکو قرار بود شش ماهه اخراج شود!

برانکو قرار بود شش ماهه اخراج شود!

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: اگر عرب با من تماس بگیرد، هم مشکل برانکو را حل می‌کنم و هم مشکل بدهی ۶۰ هزار دلاری را. کلید حل این دو مشکل در دست من است.

محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس در بخشی از مصاحبه مفصل خود با خبرورزشی در خصوص برنامه اخراج برانکو از پرسپولیس دست به افشاگری زد.

رویانیان در این خصوص گفت:

آقای برانکو من از شما عذرخواهی می‌کنم! فکر می‌کردم شما کار بدی کردی که به آن شکل از پرسپولیس جدا شدی، اما اشتباه می‌کردم! نژادفلاح و امیر خادم که معاون وزارت ورزش بود، برانکو را آوردند، اما همین‌ها که به من طعنه می‌زنند، شش ماه بعد از قرارداد می‌خواستند او را اخراج کنند.

آقایان از هواداران ترسیدند وگرنه همان زمان برانکو بعد از باخت به سپاهان در لیگ پانزدهم اخراج می‌شد. به والله حق با برانکو است که از باشگاه شکایت کرده است!

حق با همین بنده خدایی است که بابت ۶۰ هزار دلار از پرسپولیس شکایت کرده است. این‌ها حق دارند. شما می‌دانید شاکی پرسپولیس چه کسی است؟ یک فرد خیر و متدین که سابقه جبهه دارد. ببینید ایرج عرب چه بلایی سر این فرد آورده که بعد از شش سال مجبور شده از پرسپولیس شکایت کند. این مدیران به هیچ‌کس رحم نمی‌کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها