کد خبر : 23258

افشاگری بازیکن اخراجی استقلال از علت کنار گذاشته شدنش

افشاگری بازیکن اخراجی استقلال از علت کنار گذاشته شدنش

مدافع استقلال یک روز بعد از فسخ قرارداد با این تیم به سوال هایی که در مورد جدایی اش از جمع آبی ها به وجود آمده پاسخ داد.

آرمین سهرابیان بازیکنی است که در لیگ هفدهم به استقلال پیوست و بعد از روی کار آمدن شفر و البته مصدومیت شدید و دلخراش پادوانی رفته رفته جایی برای خود در ترکیب اصلی استقلال دست و پا کرد و به یکی از ارکان دفاعی این تیم تبدیل شد.

اما اتفاق عجیب هفته گذشته رقم خورد، جایی که در شرایطی که میثم تیموری و امید نورافکن به عنوان دو دفاع چپ از استقلال جدا شدند، آرمین سهرابیان به دلیل آنچه عدم تایید فنی خوانده شد از تیم کنار گذاشته شد و با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را فسخ کرد.

او در بخشی از مصاحبه خود با سایت آنتن گفت:

گفتی که شاید یک نفر این اتفاقات را رقم زده است. یعنی استراماچونی نگفته تو را نمی خواهد؟

بله. وقتی یک تیم در یک فصل 16 بازیکن را از دست می دهد، باید به این موضوع شک کرد. شاید برخی نمی خواهند استقلال موفق شود و من قربانی این موضوع شدم.

این جریان داخل باشگاه است یا خارج باشگاه؟

فکر می کنم داخل باشگاه است.

خیلی از بازیکنانی که از استقلال رفتند در این باره صحبت کردند. آن زمان فکر نمی کردی تو هم قربانی شوی؟

بازیکنانی که از تیم جدا شدند، بازیکنان موثر و فیکس بودند. بازیکنان بزرگ و با تجربه بودند. من هم در این مدتی که خود را نشان دادم، شاید  من هم قربانی یک جریان خاص در باشگاه شده باشم.

آن چیزی که جدایی تو را عجیب می کند این است که تو بازیکن با تجربه ای بودی، در آسیا بازی کردی و سهمیه زیر 25 سال تیم بودی. با خود استراماچونی بعد این موضوع صحبت کردی؟

یک صحبت هایی شده بود. من با مدیر برنامه خودم رفتم باشگاه  و صحبت کردم. به استراماچونی گفته بودند که می خواهند بهترین دفاع چپ ایران را جذب کنند. 

این بازیکن احسان حاج صفی بود. درست است؟

بله بازیکنی که قولش را به استراماچونی داده بودند احسان حاج صفی بود. این موضوع واقعا خنده دار است. احتمال این انتقال زیر صفر است. همچنین من سهمیه زیر 25 سال تیم هستم. من جای چه کسی را پر کرده بودم که باید کنار می رفتم؟

منبع: ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها