کد خبر : 22902

بیرانوند از پرسپولیس می رود یا می ماند؟

بیرانوند از پرسپولیس می رود یا می ماند؟

ماندن یا رفتن بیرانوند مهمترین دغدغه این روزهای هواداران پرسپولیس است.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از روزنامه ی گل علیرضا بیرانوند یکی از ستاره‌های پرسپولیس است که از پایان فصل گذشته ساز جدایی کوک کرده بود.

بیرو که از ارکان سه قهرمانی متوالی سرخپوشان به شمار می‌آید، با پرسپولیس قرارداد طولانی‌مدت دارد، اما در همین قرارداد ذکر شده که او با پرداخت 700 هزار دلار قادر به جدایی از جمع قرمزها خواهد بود. وی که به بهانه ی جدایی در تمرینات نیز شرکت نمی کرد با اولتیماتوم کالدرون مجبور به حضور در تمرینات شد. با این وجود از همان ابتدا نیز مشخص بود وی حسابی عزمش را برای رفتن جزم کرده است.

وکیل بیرانوند در این مورد به روزنامه گل گفت: «علیرضا کارش را در پرسپولیس کرده و نیاز به تغییر فضا دارد تا پیشرفت کند؛ پیشرفت هم از نظر فنی و هم از نظر مالی. ما بند فسخ قرارداد به ارزش 700 هزار دلار داریم و اگر باشگاهی این مبلغ را بپردازد، انتقال بیرانوند بلامانع خواهد بود.

علیرضا در حال حاضر سه پیشنهاد دارد؛ یکی از پرتغال، یکی از ایتالیا و یکی هم از ژاپن. هر سه این پیشنهادها هم مربوط به دسته برتر است. از بین این سه، یکی بند فسخ 700 هزار دلاری را پوشش می‌دهد و بنابراین با نهایی شدن مذاکرات، بیرانوند از پرسپولیس رفتنی خواهد شد.».

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها