کد خبر : 22629

آخرین شانس استقلال برای جلوگیری از کسر امتیاز

آخرین شانس استقلال برای جلوگیری از کسر امتیاز

علی خطیر بابت ماجرای پروپیچ به فیفا رفته و در حال رایزنی برای حل دو پرونده استقلال است.

به گزارش پارس فوتبال ، این روزها مدیران استقلال روزهای پر مشغله‌ای را پشت سر می‌گذرانند و بابت پرونده پروپئیچ ، وضعیت پاتوسی، مطالبات از عجمان و … دائما در رفت و آمد به فیفا یا کشورهای مختلف هستند!

در این میان علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال، بیشترین نقش را در پیگیری این مسائل بر عهده دارد و جلسات متعددی را در فیفا داشته است. پیش از این اعلام شده بود که از ایران و از طرف باشگاه استقلال، باید یک نماینده به فیفا رفته و امور مربوط به طلب ۸۳۵ هزار دلاری استقلال بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی را پیگیری کند‌.

لازم به ذکر است که این مبلغ به دلیل مسائل اقتصادی و تحریم‌های سوییس تاکنون به استقلال نرسیده است و حالا علی خطیر بابت این پرونده و همچنین ماجرای پروپیچ به فیفا رفته و در حال رایزنی برای حل این دو پرونده است.

نکته جالب اینجا است که باشگاه استقلال به تنهایی این اقدام را انجام داده و هیچ حمایتی از هیچ سازمانی یا حتی فدراسیون برای پیگیری این قضایا به استقلال صورت نگرفته است و حتی پیش از آنکه فدراسیون یا حتی وزارت امور خارجه وارد این ماجرا شوند، باشگاه استقلال با رایزنی‌های خوبی که با فیفا داشته، مراحل زیادی از پروسه انتقال طلب استقلال به این باشگاه را انجام داده و در صورت قطعی شدن دریافت این پول، مساله پرونده پروپئیچ حل خواهد شد و همچنین پول مورد نیاز برای حفظ پاتوسی نیز تهیه می‌شود.

بی شک نمی توان نقش معاون ورزشی استقلال را در پیگیری این مسائل نادیده گرفت چرا که او ساکن سوییس بوده و در فیفا نیز فعالیت می‌کرده ضمن آنکه او مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فوتبال و حقوق ورزشی از فیفا را دارد و به سبب روابط و مناسبات خوبی که با مدیران فیفا دارد توانسته حل مسائل بین‌المللی مربوط به استقلال را تسهیل کند‌. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها