کد خبر : 22455

این خرید بمبی واقعا به درد پرسپولیس می خورد؟

این خرید بمبی واقعا به درد پرسپولیس می خورد؟

وحید امیری بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل ناموفق در ترابوزان‌اسپور از این باشگاه جدا خواهد شد.

به گزارش بانک ورزش، در حال حاضر از چندین تیم ایرانی به عنوان مشتریان وحید نام برده می‌شود و حتی مدیران سپاهان برای جذب او نامه رسمی هم به طرف ترکیه‌ای زده‌اند. گفته می‌شد تراکتورسازی هم با یک رقم بالا دنبال وحید بود که گویا این انتقال منتفی شده است.

حالا هم در مورد پرسپولیسی شدن دوباره امیری حرف می‌زنند. از بین بازیکنانی که تابستان قبل پرسپولیس را در دل محرومیت رها کردند و رفتند، کمترین ملامت متوجه امیری شد؛ چون خیلی از هواداران عقیده داشتند او دیر به سطح اول فوتبال ایران معرفی شده و حق دارد دنبال پس‌انداز مناسب برای دوران بازنشستگی‌اش باشد. پس قطعا بازگشت احتمالی وحید با داستان یکی مثل فرشاد احمدزاده فرق دارد.

این وسط اما یک ابهام دیگر وجود دارد؛ اینکه آیا جذب امیری از نظر فنی موجه است؟ یادتان باشد پست تخصصی او وینگر چپ است که ترابی و عالیشاه هم دقیقا همان‌جا بازی می‌کنند. حتی سمت راست هم در اختیار نوراللهی، سیامک نعمتی و البته فرشاد احمدزاده خواهد بود. در توجیه چنین خریدی ممکن است به قابلیت بازی امیری در خط حمله اشاره شود، اما واقعیت آن است که وحید شم گلزنی چندانی ندارد و حضور او در این منطقه هم خیلی به کار قرمزها نخواهد آمد.

پرسپولیس امروز بیشتر از هر چیز دیگری به یک مهاجم گلزن نیاز دارد، پس شاید بهتر باشد به جای جذب امیری که ارزان هم نیست، همه تمرکزش را روی خرید چنین فورواردی بگذارد. اینطوری در خط میانی هم ترافیک بیهوده درست نخواهد شد. اگر پرسپولیسی هستید برای ما بنویسید که شما بازگشت احتمالی امیری را چطور تحلیل می‌کنید؟ 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها