کد خبر : 2219

قیمت امروز انواع نفت خام

قیمت امروز انواع نفت خام

قیمت نفت خام برنت در معاملات امروز ۳۶ سنت معادل ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۸۱.۷۷ در هر بشکه رسید.

به گزارش رویترز، قیمت نفت خام آمریکا در روز چهارشنبه افزایش یافت ، این در حالیست که اطلاعات صنعتی نشان می‌دهند ذخایر نفت خام آمریکا کاهش یافته اند.

نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با 35 سنت معادل 0.5 درصد افزایش در ساعت 0:07 روز چهارشنبه به وقت گرینویچ، 72.27 دلار در هر بشکه معامله شد.

قیمت نفت خام برنت 36 سنت معادل 0.4 درصد افزایش یافت و به 81.77 در هر بشکه رسید. این شاخص جهانی که اواخر هفته گذشته با سقوط بازارهای سهام به پایین‌ترین حد خود در بیش از دو هفته رسیده بود ، حدود 5 دلار پایین‌تر از رکورد 86.74 دلاری سوم اکتبر معامله شد.

اطلاعات موسسه پترولیوم آمریکا روز سه شنبه نشان داد که ذخایر نفت آمریکا هفته گذشته 2.1 میلیون بشکه کاهش داشته است، در صورتی که تحلیلگران انتظار داشتند 2.2 میلیون بشکه افزایش یابد.

ذخایر بنزین هم در مقایسه با پیش بینی تحلیلگران برای کاهش 1.1 میلیون بشکه ای، 3.4 میلیون بشکه پایین آمد. ذخایر سوخت تقطیری که شامل گازوئیل و نفت گرمایشی می‌شود هم 246 هزار بشکه کم شده که انتظار میرفت 1.3 میلیون بشکه کاهش یابد.

این اطلاعات به دست آمده از اداره اطلاعات انرژی، بخشی از وزارت انرژی آمریکا مربوط به ساعت 14:30 روز چهارشنبه به وقت گرینویچ می شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها