کد خبر : 22013

آقای گل لیگ سپاهان را در برزخ نگه داشت

آقای گل لیگ سپاهان را در برزخ نگه داشت

باشگاه سپاهان یک هفته است که پیش قرارداد فصل جدید را برای استنلی کی روش ارسال کرده ولی هنوز پاسخی از این مهاجم برزیلی دریافت نکرده است.

به گزارش ورزش سه، استنلی کی روش فصل گذشته و پس از نمایش های خوبی که در نیم فصل دوم لیگ هفدهم داشت، یکی از خریدهای امیرقلعه نویی برای تقویت خط هجومی سپاهان بود؛ خریدی که جواب داد و کی روش موفق شد در لیگ هجدهم که طلایی پوشان عنوان نائب قهرمانی لیگ را کسب کردند 16 گل برای تیمش ثبت کند و آقای گل مسابقات شود.

استنلی اما با قراردادی یک ساله به سپاهان پیوسته بود و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به کشورش بازگشت. این مهاجم 30 ساله اما هنوز به پیشنهاد باشگاه سپاهان پاسخی نداده تا شرایطش برای بازگشت به اصفهان در هاله ای از ابهام باشد.

سپاهانی ها هفت روز قبل پیش قرارداد لیگ نوزدهم را برای کی روش ارسال کرده اند ولی مهاجم 195 سانتی متری فصل گذشته تیم هنوز پاسخی به این پیش قرارداد نداده است.

گفته می شود برخی باشگاه های ایرانی با پیشنهاداتی بیشتر از سپاهان در حال مذاکره با مهاجم برزیلی فصل گذشته طلایی پوشان هستند و ممکن است این بازیکن فصل آینده در تیم دیگری به فوتبال خود ادامه دهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها