کد خبر : 21966

حالا نوبت پرسپولیس است که با برانکو بی حساب شود!

حالا نوبت پرسپولیس است که با برانکو بی حساب شود!

قراداد سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس با این باشگاه هنوز فسخ نشده و همه چیز به توافقات روزهای آینده بستگی دارد.

به گزارش فارس ، در حالی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم پرسپولیس به جده رفته تا قرارداد خود را با باشگاه الاهلی عربستان امضاء کند، اما قرارداد او با پرسپولیس هنوز فسخ نشده و به همین دلیل برانکو نتوانسته با وجود سفر به عربستان قرارداد با الاهلی را به امضاء برساند.

در صورتی که ایوانکوویچ  بخواهد قراردادش را با پرسپولیس به صورت یکطرفه فسخ کند، باید به این باشگاه خسارت دهد و به همین دلیل او این کار را انجام نداده و منتظر توافق با پرسپولیس است تا از نظر مالی ضرر نکند. برانکو می‌داند فسخ قرارداد یک طرفه با سرخ‌ها برای او ضرر مالی به همراه دارد و دست به این کار نزده است.

به نظر می‌رسد طی روز‌های آینده قرارداد ایوانکوویچ  و پرسپولیس فسخ شود، اما تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده و همه چیز منوط به توافقات در روز‌های آینده خواهد بود. در صورتی که این قرارداد فسخ شود شاهد قرارداد جدید برانکو در جده خواهیم بود.

البته از سوی دیگر پرسپولیس هم اگر با کالدرون قرارداد ببندد ، احتمالا مدرکی برای بهره گیری قانونی برانکو جهت ارائه به فیفا خواهد بود!

به همین جهت احتمال دارد طرفین برای جلوگیری از بروز هر مشکلی با یکدیگر به صورت توافقی ، مراحل فسخ قرارداد را انجام دهند !

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها